У Китаї повертається попит на автомобілі в салонах, а українці купують їх онлайн

У першому кварталі 2020 року Volvo Cars продала 131 889 автомобілів, що на 18% менше порівняно з першим кварталом минулого року. Це наслідок тривалого впливу пандемії коронавірусу. Водночас лінійка гібридних авто – Volvo Recharge – зберегла високі показники: 14,7% від усіх проданих авто у цей період.

У березні цього року продажі Volvo Cars склали 46 395 автомобілів – на 31,2% менше, порівнюючи з березнем минулого року. Попит знизився в Європі і США, водночас китайський ринок демонструє ознаки відновлення.

У Китаї суспільство повертається до звичного способу життя, показники відвідування салонів зростають. В цілому загальні продажі за квартал знизилися до 20 780 авто – це на 30,5% менше, порівнюючи з аналогічним періодом 2019 року. Падіння обсягу продажів стало наслідком січня і лютого: через пандемію багато автосалонів були закриті на місяць. Як результат, в лютому у Китаї продано 1 205 автомобілів – на 81% менше, ніж цього місяця минулого року. Але в березні попит зріс, до того ж Volvo Cars відновила діяльність 4 заводів на території Китаю після тривалого карантину.

Порівняно з першим кварталом 2019 року, в першому кварталі цього року в США придбали на 11,7% автомобілів менше – продано 19 485 одиниць. Американці соціально дистанціювалися на вимогу окремих штатів, що призвело до низького відвідування автосалонів у березні.

В Європі з січня по березень продано 70 510 автомобілів Volvo, що на 18,5% менше порівняно з цим періодом минулого року. Головний фактор впливу – заборона переміщень на декількох ключових ринках, включаючи Німеччину, Великобританію, Францію, Італію та Бельгію.

В Україні у першому кварталі 2020 року продано 216 автомобілів Volvo – 6% зростання порівняно з аналогічним періодом минулого року. Режим карантину вплинув на продажі у березні, та українці продовжують купувати автомобілі онлайн. Лідерами рейтингу Volvo у першому кварталі є кросовери XC90, XC60 та XC40.

Україна здебільшого переходить в онлайн режим у спілкуванні та роботі, а клієнти досліджують дистанційні механізми придбання товарів і послуг, зокрема преміум-сегменту. Бренд Volvo в Україні зосередився на розвитку саме онлайн-послуг: виїзного тест-драйву до будинку клієнта, адресної доставки нових авто та дистанційного сервісу. Їх можна замовити у дилерських центрах онлайн чи телефоном, а розрахуватися за допомогою інтернет-банкінгу.

З січня по березень лідерами з продажів у світі залишаються моделі XC60, XC40 та XC90. Як і у 2019 році, за перші три місяці цього року XC60 на першому місці серед автомобілів Volvo. Всього придбано 36 930 автомобілів (2019: 46 259 авто) цієї моделі. На другому місці за продажами XC40 зі 34 268 проданими авто (2019: 28 903 авто), а завершує трійку XC90 – придбано 18 327 автомобілів (2019: 22 073 авто). Фактично 68% від загальних продажів компанії у цей період склали продажі цих кросоверів – за перший квартал минулого року показник був 60,3%.

Продажі у регіонах

 

Березень

Січень-Березень

 

2019

2020

Різниця, %

2019

2020

Різниця, %

Європа

37 325

24 258

-35%

86 520

70 510

-18,5%

Китай

11 413

9 560

-16,2%

29 886

20 780

-30,5%

США

9 569

5 487

-42,7%

22 058

19 485

-11,7%

Інші ринки

9 150

7 090

-22,5%

22 856

21 114

-7,6%

Всього

67 457

46 395

-31,2%

161 320

131 889

-18,2%

***

Volvo Car Group

Компанія Volvo Cars була заснована 1927 року. Сьогодні – це один з найбільш відомих і шанованих у світі автомобільних брендів, який у 2018 продав 642 253 автомобілів приблизно в 100 країнах світу. З 2010 року Volvo Cars входить до складу Zhejiang Geely Holding (Китай).

У 2019 році у Volvo Cars постійно працювали приблизно 43 000 (39 500) співробітників. Головний офіс Volvo Cars, розробка продукції, маркетингові та адміністративні функції зосереджені в Гетеборзі (Швеція), головний офіс китайського підрозділу – в Шанхаї. Основні виробничі підприємства знаходяться в Гетеборзі (Швеція), Генті (Бельгія), Південній Кароліні (США), Ченду та Дацині (Китай). Двигуни виробляються на заводі в Скьовде (Швеція) і Чжанцзякоу (Китай), а комплектуючі – в Улуфстрьомі (Швеція).

В межах  нової стратегії Volvo Cars прагне забезпечити свободу пересування для клієнтів через персоналізований, безпечний та відповідальний підходи. Цю мету відображає низка бізнес-цілей: очікується, що до середини наступного десятиліття половину світових продажів складатимуть повністю електричні автомобілі, а половина прибутку надходитиме від прямих продажів. Водночас компанія продовжує скорочувати обсяги викидів вуглецю, щоб до 2040 року перейти до безпечного для клімату виробництва.

Про офіційного імпортера

«Віннер Імпортс Україна, Лтд.» є одним із лідерів вітчизняного автомобільного бізнесу, що понад 27 років веде успішну діяльність в Україні. Наша дилерська мережа, яка офіційно представляє Ford, Volvo, Jaguar, Land Rover, Porsche та Bentley, пропонує автомобілі, запчастини, сервісне обслуговування та клієнтський досвід світового рівня у понад 50 дилерських центрах та сервіс партнерах. «Віннер Коледж» навчає та розвиває всіх членів команди «Віннер» задля забезпечення сервісу найвищого рівня. Також «Віннер» будує та обслуговує житлову та комерційну нерухомість. «Віннер» націлений бути прикладом чесного, прозорого і соціально відповідального бізнесу, підвищувати якість життя клієнтів і співробітників, надаючи першокласні товари, послуги та кар'єрні можливості. З детальною інформацією ви можете ознайомитися на сайті www.winner.ua