Продажі Volvo Cars у січні 2020 року склали 45 752 автомобілі

Volvo Cars відзвітувала про світові продажі у січні 2020 року – це 45 572 автомобілі, що на 9.7% менше порівняно з січнем минулого року. На обсяг продажів початку цього року вплинули 2 головні чинники: зниження попиту в Китаї та оновлена система оподаткування Швеції. Водночас упродовж року компанія прогнозує зростання попиту та продажів відповідно.

У січні 2020 року титуловані позашляховики Volvo продовжили демонструвати успіх на ринку. Загалом продано 31 057 таких авто, що склало 67.9% усіх продажів компанії. Лідером залишається XC60, на другому і третьому місцях – ХС40 і ХС90 відповідно.

Високі позиції утримує і лінійка автомобілів Volvo Recharge, яка включає всі моделі Volvo з повністю електричною або plug-in гібридною силовою установкою.  Порівняно з аналогічним періодом минулого року, у січні 2020 року Volvo Recharge продемонструвала 63.3% зростання, склавши 13.5% усіх проданих Volvo за місяць. Станом на січень минулого року частка Volvo Recharge складала 7,5% усіх продажів компанії за місяць.

20% усіх продажів цього року становитимуть plug-in гібридні автомобілі – такою є стратегічна мета Volvo Cars.

Продажі у США у січні 2020 року досягли 6 157 автомобілів, що на 5.2% більше порівняно з січнем минулого року. У топі вибору американців опинився XC90, за ним – XC60 і XC40.

У Китаї продажі за місяць знизилися на 16.2%, становлячи 10 015 автомобілів. У регіоні найпопулярнішою моделлю став XC60, другим за вибором є седан S90.

Порівняно з січнем минулого року, в Європі у січні 2020 року продажі знизилися на 12.9%. У цьому регіоні найбільшим ринком є Швеція, де повідомили причину скорочення продажів на 31.9% – це оновлена податкова система, яка почала діяти з січня 2020 року.

В Україні за перший місяць 2020 року продано 56 автомобілів, що на 10% більше порівняно з січнем 2019 року. Як і минулого року, на початку 2020 найвищу позицію серед моделей Volvo утримує позашляховик XC90 (30 проданих авто у січні).

 

Результати продажів у регіонах

 

Січень 2019

Січень 2020

Динаміка

Європа

26,195

22,810

-12.9%

Китай

11,957

10,015

-16.2%

США

5,854

6,157

5.2%

Інші

6,673

6,770

1.5%

Всього

50,679

45,752

-9.7%

 

У січні 2020 року XC60 став бестселером компанії у світі – це 13 353 автомобілі (2018 – 15 593 одиниці). На другому місці XC40 з 10 802 проданими автомобілями (2018 – 8 113 одиниць), на третьому - XC90 з обсягом продажів у 6 902 автомобілі (2018  – 6 520 одиниць).

***

Volvo Car Group

Компанія Volvo Cars була заснована 1927 року. Сьогодні – це один з найбільш відомих і шанованих у світі автомобільних брендів, який у 2018 продав 642 253 автомобілів приблизно в 100 країнах світу. З 2010 року Volvo Cars входить до складу Zhejiang Geely Holding (Китай).

У 2018 році у Volvo Cars постійно працювали приблизно 43 000 (39 500) співробітників. Головний офіс Volvo Cars, розробка продукції, маркетингові та адміністративні функції зосереджені в Гетеборзі (Швеція), головний офіс китайського підрозділу – в Шанхаї. Основні виробничі підприємства знаходяться в Гетеборзі (Швеція), Генті (Бельгія), Південній Кароліні (США), Ченду та Дацині (Китай). Двигуни виробляються на заводі в Скьовде (Швеція) і Чжанцзякоу (Китай), а комплектуючі – в Улуфстрьомі (Швеція).

В межах  нової стратегії Volvo Cars прагне забезпечити свободу пересування для клієнтів через персоналізований, безпечний та відповідальний підходи. Цю мету відображає низка бізнес-цілей: очікується, що до середини наступного десятиліття половину світових продажів складатимуть повністю електричні автомобілі, а половина прибутку надходитиме від прямих продажів. Водночас компанія продовжує скорочувати обсяги викидів вуглецю, щоб до 2040 року перейти до безпечного для клімату виробництва.

Про офіційного імпортера

«Віннер Імпортс Україна, Лтд.» є одним із лідерів вітчизняного автомобільного бізнесу, що понад 27 років веде успішну діяльність в Україні. Наша дилерська мережа, яка офіційно представляє Ford, Volvo, Jaguar, Land Rover, Porsche та Bentley, пропонує автомобілі, запчастини, сервісне обслуговування та клієнтський досвід світового рівня у понад 50 дилерських центрах та сервіс партнерах. «Віннер Коледж» навчає та розвиває всіх членів команди «Віннер» задля забезпечення сервісу найвищого рівня. Також «Віннер» будує та обслуговує житлову та комерційну нерухомість. «Віннер» націлений бути прикладом чесного, прозорого і соціально відповідального бізнесу, підвищувати якість життя клієнтів і співробітників, надаючи першокласні товари, послуги та кар'єрні можливості. З детальною інформацією ви можете ознайомитися на сайті www.winner.ua