Ой хто, хто за кермом найпопулярнішого у Європі SUV: «сучасні матусі», представники покоління мілленіуму та «п'ятдесятирічні живчики»

  • Нове опитування за підтримки компанії Ford свідчить, що саме матері з малими дітьми, представники покоління мілленіуму та активні люди віком від 50 років стоять за феноменальною популярністю позашляховиків і кросоверів у Європі.
  • Компанія Ford провела опитування серед 5 000 європейців, щоб краще зрозуміти причини неймовірної популярності SUV. Приблизно 1 з 3 матусь із дітьми, які проживають з нею, обмірковує купівлю позашляховика або кросовера, як і 1 із 4 людей віком від 17 до 34 років та 1 із 5 активних представників покоління «за п'ятдесят».
  • SUV все частіше вважають економними, екологічно чистими та доступними. Їх сприймають як стильний та безпечний сімейний автомобіль для «сучасних матусь»; привабливий варіант для покоління мілленіуму; та підтримки активного стилю життя тих, кому за п'ятдесят.
  • Відсоток проданих у Європі позашляховиків і кросоверів порівняно із загальним обсягом продажів автомобілів зріс із 6 % у 2005 р. до 23 % у 2015 р. — при цьому очікується подальше зростання

МЮНХЕН, Німеччина, 23 травня 2016 р. — За даними нового опитування продажі SUV у Європі з 2005 р. зросли вчетверо, при цьому очікується подальше зростання завдяки підвищенню популярності у вкрай різнотипній групі покупців.

Колись цими авто цікавилась лише деякі любителі лиж та активного відпочинку, а сьогодні ними захопились «сучасні матусі» — матері з малолітніми дітьми, представники покоління мілленіуму — люди віком від 17 до 34 років, та «п'ятдесятирічні живчики» — як модно тепер називати активних та енергійних людей вікомза п’ятдесят.

Приблизно одна з трьох «сучасних матусь» розглядає SUV як варіант наступного автомобіля, як і один із чотирьох представників покоління мілленіуму та один із п'яти «п'ятдесятирічних живчиків». Про це свідчать результати нового опитування за підтримки компанії Ford Motor Company, проведеного серед 5 000 осіб у Франції, Німеччині, Італії, Іспанії та Великій Британії, які мають авто або збираються купити його в найближчі 12 місяців. *

Компанія Ford оприлюднила результати опитування на всеєвропейському запуску нового кросовера Ford Edge у Мюнхені.

«Позашляховики та кросовери розвинулись із крихітної ніші у Європі до одного з найважливіших автомобільних трендів останнього десятиліття», — заявив Ролан де Ваард (Roelant de Waard), віце-президент із маркетингу, продажів та сервісного обслуговування компанії Ford of Europe. «Щоразу, коли хтось прогнозує спад продажів SUV, такі прогнози виявляються помилковими. А все тому, що позашляховики і кросовери повсюдно приваблюють як чоловіків, так і жінок, як молодь, так і старших людей».

Опитування виявило, що уявлення про SUV кардинально змінилися. 82 % опитуваних заявили, що більше не вважають SUV просто розкішними авто, за останні п’ять років вони сталиекономнішими та екологічно чистішими. Майже всі визнали, що позашляховики та кросовери тепер доступні в різноманітних розмірах та комплектаціях.

«Наша лінійка з трьох SUV, разом із цілком новим висококласним Edge, який зараз саме надходить у європейські дилерські центри, середнім Kuga та компактним EcoSport пропонує безліч варіантів на будь-який смак та вимогу», — додав де Ваард. «Ми передбачаємо, що в цьому році продажі позашляховиків Ford у Європі сягнуть 200 000 одиниць, що на 200 % перевищує результати 2013 р.».

Відсоток проданих у Європі SUV порівняно із загальним обсягом продажів автомобілів зріс із 6 % у 2005 р. до 22 % у 2015 р. * Згідно з даними компанії IHS, аналітика об’ємів продажу в галузі, до 2020 р. очікується зростання до 27 %.

Опитування свідчить, що визнані переваги SUV набувають все більшого значення для покупців автомобілів. 82 % опитуваних повідомляють, що безпека їхніх сімей набула для них більшого значення, і 52 % визначають наявність цієї риси в основному в позашляховиків і кросоверів. Далі, 78 % опитуваних повідомляють, що ефективність за поганих погодних умов набула для них більшого значення, і 57 % визначають наявність цієї риси в основному в SUV.

Практичні міркування є найвищим пріоритетом для «сучасних матусь», разом з тим, важливим є стиль:

  • За останні декілька років безпека їхніх сімей в автомобілях набула більшого значення для 91 %, при цьому 59 % асоціюють цю рису в основному з SUV.
  • Для більш як 80 % ефективність за поганих погодних умов, на поганих дорогах, набула більшого значення, і цю рису 63 % асоціюють в основному з SUV.
  • Для 56 % гарний вигляд та стиль набули більшого значення, і цю рису 48 % асоціюють в основному з SUV.

Для покоління мілленіуму SUV є символом успіху:

  • Для 47 % за останні декілька років керування автомобілем, за кермом якого вони хотіли б, щоб їх бачили, набуло для них більшого значення, цю рису 37 % в основному асоціюють із позашляховиками і кросоверами.
  • Для 45 % за останні декілька років керування привабливим автомобілем набуло більшого значення, цю рису 35 % в основному асоціюють із SUV.
  • Для 36 % за останні декілька років керування автомобілем, який дозволяє їм почуватись впливовими, набула більшого значення, цю рису 45 % в основному асоціюють із SUV.

Люди за п’ятдесят наразі все вірогідніше продовжуватимуть вести активний спосіб життя, при цьому ключові характеристики, які «п'ятдесятирічні живчики» асоціюють із сучасними позашляховиками і кросоверами, набули більшого значення:

  • За останні декілька років високе місце водія набуло більшого значення для 81 % осіб віком 50–59 років, при цьому 65 % асоціюють цю рису в основному з SUV.
  • Для 63 % більшого значення набула здатність дістатись до бажаного пункту призначення — в місті чи за містом, цю рису 54 % асоціюють із SUV.
  • Для 44 % більшого значення набула здатність авто допомагати вести активний спосіб життя, цю рису 44 % також асоціюють в основному з SUV.

«SUV задовольняє потреби абсолютно різних людей, оскільки пропонує універсальне рішення, так само, як і смартфон, який може бути і камерою, і медіа-плеєром, і ліхтариком. Позашляховик і кросовер може запропонувати ефективний підхід до пригод на вихідних, а також стильний та практичний варіант, щоб відвезти дітей до школи та забрати додому, при цьому забезпечуючи прекрасну видимість під час зупинки біля тротуару», — говорить де Ваард.

У різних країнах Європи опитування виявило, що в Італії (31 %) та Великій Британії (28 %) під час купівлі наступного авто люди схильні обрати SUV.

*Результати дослідження компанії JATO Dynamics на основі інформації, наданої відділом JATO Consult, який займається наданням консультаційних послуг. Дані зібрано в 30 європейських країнах. За додатковою інформацією звертатися за посиланням www.jato.com.

** Розрахунки ґрунтуються на статистичних даних ЄВРОСТАТ, за оцінкою яких серед 508 450 856 осіб населення 28 країн ЄС кількість осіб віком від 17 до 34 років становить 111 914 312 осіб, а віком 50–59 років — 69 974 620 осіб http://ec.europa.eu/eurostat/data/database