Новий FORD FOCUS окремо відзначений комітетом EURO NCAP за розширені функції допомоги водієві

  • Ряд технологій нового Ford Focus, таких як адаптивний круїз-контроль з функцією Stop & Go, функції розпізнавання знаків обмеження швидкості руху (Speed Sign Recognition) та утримання смуги руху (Lane-Centring), були визнані комітетом Euro NCAP «збалансованими» та «інтуїтивними».
  • Після виходу на ринок нового високотехнологічного Focus компанію Ford запросили взяти участь у першому заході комітету для висвітлення переваг, які забезпечують функції допомоги водієві.
  • Дещо раніше цьогоріч Focus отримав «п’яти зірок» у рейтингу безпеки Euro NCAP. До переліку нових технологій увійшли передаварійний механізм гальмування (Pre-Collision Assist) з системами виявлення перехожих і велосипедистів (Pedestrian and Cyclist Detection) та систему активного маневрування (Evasive Steering Assist).

 

 

КЕЛЬН, Німеччина, 18 жовтня 2018 р. – Досконалі технології, покликані зробити водіння нового Ford Focus ще комфортнішим, безпечнішим і менш обтяжливим, отримали високу оцінку європейського комітету з проведення незалежних краш-тестів Euro NCAP після першого заходу з оцінювання автоматичного керування, який проводився організацією автомобілістів ADAC у німецькому місті Пенцінг (Penzing).

Ford Focus, який дещо раніше цього року здобув 5 зірок у рейтингу безпеки Euro NCAP, отримав визнання організації в рамках нової ініціативи, спрямованої на роз’яснення клієнтам переваг досконалих технологій допомоги водієві.

Focus обрали для тестування з огляду на те, що ця модель отримала найширший серед випущених досі автомобілів Ford комплект високотехнологічних систем допомоги водію, серед яких три радари, дві камери і 12 ультразвукових датчиків. Технології комплексу Ford Co-Pilot360 забезпечують покращений захист і полегшують водіння та паркування.

Комітет Euro NCAP оцінював доступні для моделі Focus адаптивний круїз-контроль з функцією Stop & Go і функції розпізнавання знаків обмеження швидкості (Speed Sign Recognition) та утримання смуги руху (Lane-Centring). Ці технології допомагають підтримувати під час руху комфортну дистанцію до автомобіля попереду, сприяють зменшенню стресу під час довгих подорожей по дорогах з неінтенсивним рухом, допомагаючи утримувати автомобіль у центрі своєї смуги, та здатні коригувати швидкість автомобіля з метою дотримання визначених законодавством обмежень шляхом моніторингу розташованих на узбіччі та над дорогою знаків обмеження швидкості та використання інформації бортової навігаційної системи.

«Головна складність полягає у розробці систем, які б інформували водія про всі ситуації та забезпечували б йому відчуття цілковитого контролю. Новий Focus оснащений "другим пілотом", який підстраховує вас, але ніколи не заохочує до відволікання від дороги», – говорить Томас Лукашевич (Thomas Lukaszewicz), менеджер відділу автоматичного керування компанії Ford of Europe, який також брав участь у панельній дискусії в рамках заходу.

Тести, що проводилися під час заходу з оцінювання автоматичного керування, включали перевірку реакції автомобіля при наближенні до інших автомобілів, що рухаються повільніше, стоять нерухомо і гальмують, а також реакції на автомобілі, що вклинюються в потік транспорту або покидають його; контроль підтримки кермування та повернення в центр смуги руху після об’їзду перешкоди на дорозі попереду та під час проїзду S-подібної ділянки дороги.

Новий Ford Focus продемонстрував чудовий баланс між підтримкою водія та забезпеченням відчуття цілковитого контролю над автомобілем у поєднанні з низьким ризиком надмірного покладання водія на можливості технологій.

Комітет Euro NCAP також оцінював ефективність роз’яснення у посібнику з експлуатації Focus можливостей систем і ролі водія під час експлуатації. За підсумками перевірки технології допомоги водієві, якими оснащений Focus, були відзначені як інтуїтивно зрозумілі та прості у використанні.

«Ford Focus пропонує напрочуд збалансований пакет технологій допомоги водієві, які здатні зробити подорожі більш безпечними і водночас дозволяють гарантувати, що водій залишатиметься пильним і готовим до дій в екстрених випадках», – сказав Мішель ван Ратінген (Michiel van Ratingen), генеральний секретар компанії Euro NCAP.

До переліку інших досконалих технологій допомоги водієві, розроблених з метою підтримки користувачів нового Focus, належать:

  • Система активного маневрування (Evasive Steering Assist), яка використовує радар та камеру для виявлення попереду нерухомих або повільних автомобілів і забезпечує підтримку кермування, щоб водій міг виконати об’їзний маневр у разі неминучості зіткнення.
  • Передаварійний механізм гальмування (Pre-Collision Assist) з системами виявлення перехожих і велосипедистів (Pedestrian and Cyclist Detection), які здатні виявляти людей, що знаходяться на дорозі попереду чи на узбіччі або можуть перетнути шлях автомобіля. Система автоматично застосовує гальма, якщо виявлено ризик зіткнення, а водій не реагує на попередження. Також вона здатна виявляти велосипедистів і функціонує в темряві, використовуючи світло фар.
  • Розроблена компанією Ford система адаптивного головного освітлення (Adaptive Front Lighting System) з функціями предиктивного освітлення поворотів та коригування освітлення з урахуванням дорожніх знаків, яка коригує розподіл світла фар задля кращої оглядовості при наближенні до повороту, розвилки чи дорожньої розв’язки.

Новий Focus з’явиться у продажу в Україні на початку 2019 року

За додатковою інформацією звертайтесь:

Володимир Петрук, Менеджер з маркетингових комунікацій Ford

044 585 63 00 (вн. 2460), vpetruk@winner.ua