Нові спорткари з надпотужними двигунами: Porsche 718 Spyder та 718 Cayman GT4

Нові спорткари з надпотужними двигунами: Porsche 718 Spyder та 718 Cayman GT4

Створені підкорювати cерця

Штутгарт. Родина Porsche 718 вітає нових членів команди: разом із новими 718 Spyder і 718 Cayman GT4, компанія Porsche представляє дві хвилюючи та потужні моделі, які займуть топові позиції  у модельному ряді. Прихильники спорткарів та ентузіасти Porsche оцінять керованість, динаміку, потужність та спортивний характер авто. Ідеально збалансований концепт середньомоторного компонування, вперше в 718 Spyder та 718 Cayman GT4, що включає нещодавно розроблений 4,0-літровий шестициліндровий атмосферний двигун та шестиступеневу механічну коробку передач. В обох моделях потужність опозитного двигуна становить 309 кВт (420 к.с.). В той час як модель GT4 є базовою моделлю компанії Porsche класу GT, модель Spyder підходить для будь-яких трас. Обидві моделі мають високу аеродинаміку, шасі класу GT та потужні гальма.

Високооборотний, надпотужний двигун, що дарує емоції

У серці обох моделей знаходиться 4,0-літровий шестициліндровий опозитний двигун. Атмосферний двигун походить з тієї ж самої родини двигунів, що і двигуни з турбонаддувом, які використовуються в поточному модельному ряді 911 Carrera. Новий високооборотний двигун має потужність 309 кВт (420 к.с.), що на 35 к.с. більше, ніж у попередніх моделях GT4. А у моделі Spyder потужність збільшено на 45 к.с.. Максимальний крутний момент становить 420 Нм при 5000-6800 об/хв. Обидва спорткари з механічною коробкою передач можуть подолати бар’єр швидкості у 300 км/год: максимальна швидкість 718 Spyder становить 301 км/год, а в 718 Cayman GT4 – 304 км/год. Обидві моделі розганяються з місця до 100 км/год за 4,4 секунди. Відповідна витрата палива спорткарів середньомоторного компонування становить  10,9 л / 100 км відповідно до NEDC. Характерна особливість цього атмосферного двигуна полягає в поєднанні сучасного сажевого фільтру системи управління бензиновим вихлопом із лінійною передачею енергії та миттєвою реакцією двигуна GT. Максимальна частота обертання двигуна становить 8000 обертів. Неповторний звук опозитного двигуна залишився незміненим. Новою рисою двигуна стала функція адаптивного контролю циліндрів. В режимі часткового навантаження ця функція тимчасово зупиняє виприскування до одного або двох блоків циліндрів, завдяки чому скорочується витрата палива.

Аеродинамічна ефективність: вища притискна сила, той самий рівень тяги

Одною з основних відмінних рис 718 Cayman GT4 є вдосконалена аеродинаміка. Вона забезпечує на 50% більше притискної сили, але не впливає на рівень тяги, що є безперечним доказом високої ефективності. Завдяки новому однокамерному арковому задньому глушителю аеродинаміка обох моделей значно покращилася. Цей глушитель створює простір у задній секції для функціонального дифузора, на долю якого припадає 30% притискної сили задньої осі 718 Cayman GT4. Фіксоване заднє крило також надзвичайно функціональне: у порівнянні із попередньої моделлю це крило забезпечує приблизно на 20% більше притискної сили, що становить додаткові дванадцять кілограм на 200 км/год. Аеродинамічний баланс передньої секції, дизайн якої виконаний в стилі GT, забезпечує крупний передній дефлекторний спойлер і так звані повітряні завіси. Останні розподіляють потік повітря по переднім колесам.

Porsche 718 Spyder: спорткар у кузові кабріолет

Новий 718 Spyder кабріо створений для отримання ні з чим незрівнянного задоволення від керування автомобілем, який може впоратися з максимальними швидкостями. Він продовжує історію таких відомих родстерів, як Porsche 550 Spyder і 718 RS 60 Spyder. З відкинутим дахом чи ні, його силует все одно залишається незрівнянним. На відміну від Porsche GT4, 718 Spyder має задній спойлер, який автоматично підіймається на швидкості 120 км/год. Завдяки функціональному дифузору, це перша модель у родині Boxster, яка генерує аеродинамічну притискну силу на задній осі.

Високопродуктивне шасі GT: кращі показники динаміки

Вперше модель 718 Spyder створена на базі високопродуктивного шасі GT моделі 718 Cayman GT4. Незрівняний досвід керування гарантований завдяки її неперевершеній динаміці. Її покращені легкі задній та передній мости розроблені на основі гоночних технологій. Прямий зв’язок із шасі частково забезпечується завдяки сферичним шарнірам. А завдяки кліренсу, зниженому на 30 мм, та адаптивній системі амортизації Porsche, центр ваги став нижчим та покращилася динаміка бокового руху. На гоночному треку адаптивна система амортизації робить управління 718 Cayman GT4 легким та інтуїтивним. Система стабілізації Porsche (PSM) стала ще більш чутливою, але її завжди можна вимкнути у два кроки. Система розподілення крутного моменту Porsche (PTV) підвищує динаміку, маневреність автомобіля, а також дарує задоволення від керування. Модель GT4 за бажанням може бути доповнена пакетом Clubsport, до якого входить задній стальний каркас безпеки, ручний вогнегасник і ремінь на крісло водія із шістьма точками кріплення.

Зчеплення: потужні гальма, ультра-високопродуктивні покришки

Завдяки високопродуктивній гальмівній системі, яка включає алюмінієвий моноблок жорстко закріплених кліщових гальм,  моделі 718 Spyder і 718 Cayman GT4 підходять для перегонів на треках. Опціонально доступні керамічні композиційні гальмівні колодки Porsche (PCCB). Ще однією новинкою є те, що тепер Porsche 718 Spyder має ультра-високопродуктивні (UHP) покришки, розроблені компанією Porsche. У комплектації з ними 718 Cayman GT4 «літає» по трасі «Нордшяйфе» на 10 секунд швидше, ніж його попередник.

Новий Porsche 718 Spyder вже доступний для предзамовлення в офіційній дилерській мережі Porsche в Україні.

*718 Spyder: Загальна витрата пального 10,9 л / 100 км; загальний рівень викидів CO2 249 г/км.

718 Cayman GT4: Загальна витрата пального 10,9 л / 100 км; загальний рівень викидів CO2 249 г/км

Розрахунок витрати пального та рівня викидів CO2 проводився відповідно до процедури випробувань WLTP. Відповідні показники NEDC необхідно уточнювати. Ці показники не можна порівнювати з показниками, отриманими на основі раніше використаної процедури вимірювання NEDC.

 

Про компанію:

Володіючи 25-річною історією діяльності в Україні, «Віннер Груп Україна» виступає одним із лідерів вітчизняного автомобільного бізнесу. Наша дилерська мережа, яка офіційно представляє Ford, Volvo, Jaguar, Land Rover, Porsche та Bentley, пропонує автомобілі, запчастини, сервісне обслуговування та клієнтський досвід світового рівня у більше ніж 50 дилерських центрах. «Віннер Коледж» навчає та розвиває всіх членів команди «Віннер» задля забезпечення сервісу найвищого рівня. Також «Віннер» будує та обслуговує житлову та комерційну нерухомість. «Віннер» націлений бути прикладом чесного, прозорого і соціально відповідального бізнесу, підвищувати якість життя клієнтів і співробітників, надаючи першокласні товари, послуги та кар'єрні можливості. З детальною інформацією ви можете ознайомитися на сайті www.winner.ua.