Новий спортивний герой від Porsche: Cayenne Turbo GT Coupé
Porsche доповнює модельну лінійку Cayenne спортивним героєм: налаштований на максимальну продуктивність та керованість, новий Cayenne Turbo GT Coupé. Він поєднує у собі видатну динаміку водіння з високим рівнем практичності у повсякденному використанні. Його 4-літровий двигун V8 Вiturbo потужністю 471 кВт (640 к. с.) забезпечує відмінні тягові характеристики. Завдяки потужності, яку збільшено на 67 кВт (90 к. с.), порівняно з Cayenne Turbo Coupé, та максимальному крутному моменту 850 Н·м (на 80 Н·м більше), прискорення від 0 до 100 км/год зменшилась до 3,3 секунд (на 0,6 с менше), а максимальна швидкість тепер становить 300 км/год (на 14 км/год більше). Із ще більш спортивними лініями та доступний виключно як 4-місне купе, Cayenne Turbo GT Coupé постачається з усіма доступними системами шасі, встановленими у стандартній комплектації, та зносостійкими шинами, розробленими спеціально для цієї моделі. Силовий агрегат та шасі також мають унікальну компоновку, спеціально адаптовану для Cayenne Turbo GT Coupé. Результат — гармонійна загальна концепція з чудовими можливостями використання на гоночному треку. Це довів водій-випробувач Porsche — Ларс Керн. На Cayenne Turbo GT Coupé він встановив новий офіційний рекорд для кросоверів на 20,832 км Північної петлі Нюрбурґрінґа, — з результатом 7 хв 38,9 с.
Порівняно з Cayenne Turbo Coupé, дорожній кліренс Turbo GT Coupé менший на 17 міліметрів. Виходячи з цього, пасивні компоненти шасі та активні системи керування були переналаштовані та оптимізовані для кращої керованості та продуктивності. Для них також було виконано спеціальне калібрування, що гарантує бездоганну злагодженість. Як приклад, жорсткість 3-камерної пневмопідвіски збільшено на 15 %. Крім того були переналаштовані характеристики електронної системи регулювання жорсткості амортизаторів Porsche Active Suspension Management (PASM), підсилювач керма (Power Steering Plus) та керування заднього мосту. Система активної стабілізації поперечної стійкості Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) тепер працює з орієнтованим на продуктивність ПЗ системи керування. Результатом є ще краща поперечна стійкість та утримання на дорозі, а також більш точне входження у поворот на високих швидкостях. Водночас, система векторизації крутного моменту Porsche Torque Vectoring дозволяє досягти вищих коефіцієнтів зміщення крутного моменту. Повністю оптимізований передній міст також покращує керованість. Порівняно з Turbo Coupé, його передні колеса на дюйм ширші, а від’ємний розвал збільшений на 0,45 градуса для можливості використання нових 22-дюймових зносостійких шин Pirelli P Zero Corsa з більшою площею контакту, спеціально розроблених для Turbo GT Coupé. Гальмування забезпечує стандартна система керамічних композитних гальм Porsche (PCCB).
Швидше перемикання передач з коробкою Tiptronic S та титанова спортивна вихлопна система
Бітурбований двигун Cayenne Turbo GT на сьогодні є найпотужнішим 8-циліндровим агрегатом від Porsche. Наймасштабніших вдосконалень зазнали привод колінчастого вала, турбокомпресор, система безпосереднього впорскування пального, впускна система та інтеркулер. Двигун V8 Turbo GT Coupé відрізняється від двигуна Turbo Coupé такими основними елементами, як колінчастий вал, шатуни, поршні, привод ланцюга ГРМ та демпфери крутильних коливань. Враховуючи збільшення потужності до 471 кВт (640 к. с.), ці компоненти розроблені для більш високих пікових навантажень та покращеної динаміки руху. Також були модифіковані 8-ступінчаста коробка Tiptronic S зі швидшим перемиканням передач та система керування тяговим зусиллям від Porsche (PTM). Для роздавальної коробки також передбачено додаткове водяне охолодження. Стандартна спортивна вихлопна система Cayenne Turbo GT Coupé, з центральними вихлопними трубами, не повторюється на жодній іншій моделі. Від середини автомобіля вихлопна система, включно із заднім глушником, виготовлена з легкого та особливо жаростійкого титану. Додаткове зниження маси досягається за рахунок відсутності центрального глушника.
Спортивне обладнання: карбон в екстер’єрі та алькантара в інтер’єрі
Опціонально доступний із лакофарбовим покриттям у новому кольорі Arctic Grey, Cayenne Turbo GT Coupé підкреслює свій винятковий атлетизм, завдяки характерним рисам свого прогресивного дизайну. Сюди належать характерна для GT нижня панель передньої частини кузова з виразним краєм спойлера та збільшені бічні повітрозабірники, що створюють унікальний вигляд спереду. Контур даху оздоблений карбоном та чорні розширювачі колісних арок, а також 22-дюймові колісні диски GT Design у кольорі Neodyme домінують у профілі автомобіля. Карбонові бічні накладки, встановлені уздовж спойлера на даху, є характерними лише для GT, так само як і адаптивно висувна частина заднього спойлера, яка на 25 мм більша, ніж у Turbo. Це збільшує притискну силу на максимальній швидкості автомобіля до 40 кілограмів. Виразна карбонова панель дифузора додає округлості вигляду ззаду.
Дебют у Turbo GT: нова інформаційно-розважальна система для Cayenne
Спортивний характер Cayenne Turbo GT Coupé підкреслено високоякісним обладнанням стандартної комплектації та розширеними характеристиками оздобленого алькантарою інтер’єру. До стандартної комплектації входять регульовані за 8 параметрами передні спортивні сидіння та система спортивних задніх сидінь на 2 місця. Кожне сидіння розроблене спеціально для GT і оздоблене перфорованими центральними вставками із алькантари, контрастними акцентами у кольорах Neodyme або Arctic Grey та написом «Turbo GT» на підголівниках. Як і на спорткарах Porsche, багатофункціональне спортивне кермо має жовту позначку «12-а година». Залежно від конкретного оздоблення, окремі акцентні смужки мають чорне матове покриття.
Разом із Turbo GT Coupé на ринок виходить система Porsche Communication Management (PCM) наступного покоління з покращеними робочими характеристиками, новим користувацьким інтерфейсом та новою операційною логікою у Cayenne. Як і раніше, система PCM 6.0 повністю сумісна з Apple CarPlay, але тепер також дозволяє поглиблено інтегрувати Apple Music та Apple Podcasts. Крім того, в інформаційно-розважальну систему тепер також входить Android Auto, а це означає, що відтепер можлива інтеграція усіх популярних смартфонів.
Cayenne Turbo GT Coupé доступний для замовлення вже зараз і з’явиться у дилерських центрах в середині вересня 2021 року. Ціна на автомобіль в Україні становитиме від 6 630 000 гривень*
Cayenne Turbo GT
NEDC: споживання пального у комбінованому циклі: 11,9 л/100 км; об’єм викидів CO2 у комбінованому циклі: 271 г/км
WLTP: споживання пального у комбінованому циклі: 14,1 л/100 км; об’єм викидів CO2 у комбінованому циклі: 319 г/км
Cayenne Turbo Coupé
NEDC: споживання пального у комбінованому циклі: 11,6 л/100 км; об’єм викидів CO2 у комбінованому циклі: 264 г/км
WLTP: споживання пального у комбінованому циклі: 14,1–13,5 л/100 км; об’єм викидів CO2 у комбінованому циклі: 319–307 г/км
Фото- та відеоматеріал доступний у розділі новин Porsche Newsroom (newsroom.porsche.com)