Новий Porsche 911 GT3 з пакетом Touring
Суперспортсмен, який воліє приховувати свої унікальні якості за стриманою зовнішністю: новий Porsche 911 GT3 з пакетом Touring. Сьоме покоління 510-сильного (375 кВт) спорткара GT тепер теж можна замовити в комплектації з пакетом, який користувався надзвичайною популярністю у клієнтів попередньої моделі та надає автомобілю особливого зовнішнього вигляду. Цей лаконічний 911 GT3 вагою всього 1418 кг серійно оснащується 6-ступінчастою спортивною механічною коробкою передач GT. Без доплати комплектація з пакетом Touring тепер уперше доступна також у поєднанні з 7-ступінчастою PDK.
Найпомітнішою зовнішньою відмінністю пакета Touring є відсутність характерного для 911 GT3 нерухомого заднього антикрила. Необхідну притискну силу на високих швидкостях забезпечує автоматично висувний задній спойлер, який не так кидається у вічі, як антикрило. Ще одна відмінна ознака пакета — сріблясті планки з глянцевого анодованого алюмінію на боковому склі, що підкреслюють стриманий спортивний вигляд нової моделі. Передній бампер всуціль пофарбований в колір кузова. Особливо розкішно виглядає оздоблення салону з розширеним набором шкіряних елементів чорного кольору, яке пропонується ексклюзивно для GT3 з пакетом Touring. Поверхня лицьової сторони передньої панелі і верхніх бокових частин дверних панелей має спеціальне тиснення.
Назва пакета «Touring» відсилає до варіанту комплектації 911 Carrera RS 1973 модельного року. Уже тоді основним лейтмотивом були лаконічний дизайн 911-го та класичні елементи оздоблення салону. У 2017 році компанія Porsche знову звернулася до цієї ідеї і вперше запропонувала пакет Touring для тодішнього покоління 911 GT3 серії 991. Відтоді цей варіант особливо приваблює тих любителів спортивних автомобілів преміум-класу, які цінують стриманий зовнішній вигляд і класичне задоволення від керування.
Скромна чарівність суперспорткара: деталі екстер’єру та інтер’єру
Решітка у задній кришці, призначена для подачі повітря у високооборотний двигун, має оригінальне оформлення і прикрашена шильдиком з написом «GT3 touring». Планки обрамлення бокового скла і патрубки спортивної вихлопної системи виконані у сріблястому кольорі. А у складі опціонального пакета оздоблення екстер’єру Touring Black ці елементи фарбуються в чорний колір з шовковистим блиском. Передні фари в цьому випадку будуть затемнені.
Салон 911 GT3 у виконанні з пакетом Touring пронизаний атмосферою класичного спорткара. Ободок керма, важіль механічної коробки передач / селектора, кришка відсіку для дрібних речей на центральній консолі, підлокітники у дверях і внутрішні ручки закривання дверей обтягнуті чорною шкірою. Усі шви в салоні з частковим шкіряним оздобленням також виконані в чорному кольорі. Центральні частини сидінь обтягнуті чорною тканиною, в чорному кольорі витримана також і оббивка стелі. На підголівниках нанесені тиснені герби Porsche. Накладки на пороги дверей і декоративні накладки на передній панелі та центральній консолі виконані з матового чорного алюмінію.
Майже всі опції, що пропонуються для 911 GT3, доступні також і в поєднанні з пакетом Touring. Наприклад, усі кольори кузова і колісних дисків, світлодіодні фари із системою динамічного освітлення Porsche Dynamic Light System і Porsche Dynamic Light System Plus, різноманітні системи допомоги водієві, керамічні композитні гальма PCCB, система підйому передньої частини кузова, усі варіанти сидінь, пакет Chrono та аудіосистеми.
Крім того, підрозділ Porsche Design пропонує покупцям 911 GT3 з пакетом Touring особливі хронометри. Наручний годинник оснащено калібром з функцією миттєвого повернення (Flyback). Ротор підзаведення виконується в індивідуальному дизайні та копіює один з шести варіантів колісних дисків — аналогічно конфігурації автомобіля. Кольорове кільце циферблата перегукується з кольором кузова автомобіля Agate Grey Metallic. Сам циферблат витриманий в матовому чорному кольорі, тоді як яскраво-жовті елементи імітують колір стрілки тахометра. Ремінець хронографа 911 GT3 Touring виготовлений з автомобільної шкіри Porsche і декорований тисненим написом «GT3». Заключний штрих — чорне стебнування на ремінці, виконане з тих же ниток, що використовуються в оздобленні салону Porsche. Хронограф, виготовлений у власній швейцарській годинниковій мануфактурі, призначений тільки для власників автомобіля.
Гоночні ноу-хау в серійній моделі: Porsche 911 GT3
У сьомому поколінні високодинамічного спортивного автомобіля компанія Porsche ще більш широко, ніж раніше, використовує гоночні технології: передня підвіска на подвійних поперечних важелях і безкомпромісна аеродинаміка з перевернутим кріпленням антикрила на кшталт Swan Neck («лебедина шия») та характерним дифузором запозичені в успішного гоночного боліда GT — 911 RSR. В основу 4-літрового 6-циліндрового опозитного двигуна потужністю 375 кВт (510 к. с.) покладено агрегат 911 GT3 R, який бере участь в гонках на витривалість.
Попри ширший кузов, збільшені колеса і додаткові технічні компоненти, маса нового GT3 залишилася на рівні попередньої моделі. У комплектації з механічною коробкою передач він важить 1418 кілограмів, з PDK — 1435 кілограмів. Свій внесок у зниження маси роблять передня кришка з посиленого вуглеволокном пластику (карбону), полегшене скло, ковані легкосплавні колісні диски, а також полегшена спортивна вихлопна система.
Близькість до автоспорту знаходить своє відображення практично в усіх деталях нового 911 GT3. У кокпіті вперше використовується так звана гоночна індикація (Track Screen): з натисканням на кнопку цифрові прилади ліворуч і праворуч від центрального тахометра перемикаються на скорочений режим індикації і вказують лише ту інформацію, яка необхідна для гоночної траси — тиск повітря в шинах, тиск масла, температуру масла і охолоджувальної рідини, а також рівень пального в баку. 911 GT3 оснащено перемикачем режимів руху, зручно розташованим на кермі, що дозволяє водієві швидко перемикатися між стандартним режимом Normal та індивідуально конфігурованими налаштуваннями Sport та Track.