1-літровий двигун Ford EcoBoost виборов 11-й «Оскар» у царині автомобільних двигунів, ставши переможцем конкурсу IEPOTY
1-літровий ДВИГУН Ford EcoBoost виборов 11-й «Оскар» у царині автомобільних двигунів, ставши переможцем конкурсу IEPOTY
- 1-літровий Ford EcoBoost, удосконалений за рахунок першої у світі системи деактивації циліндрів, доповнив своє портфоліо 11-ю перемогою у конкурсі «Міжнародний двигун і силовий агрегат 2019 року», виборовши відзнаку в категорії двигунів потужністю до 150 к.с.
- Економічний трициліндровий бензиновий двигун потужністю до 140 к.с. встановлено у понад чверті автомобілів Ford, проданих у 2018 році. За період з 2012 року продано понад 1,6 млн моделей з 1-літровим двигуном EcoBoost.
- Інноваційний двигун є ключовим компонентом майбутньої лінійки електрифікованих силових агрегатів Ford, що будуть використовуватися, зокрема, у моделях Fiesta і Focus з технологією «м’якого» гібриду, а також у гібридах із заряджанням від електромережі — фургоні Transit Custom та пасажирському мікроавтобусі Tourneo Custom.
КЕЛЬН, Німеччина, 24 травня 2019 р. — Потужний, економічний та універсальний 1‑літровий двигун Ford EcoBoost було визнано переможцем міжнародного конкурсу «Двигун і силовий агрегат 2019 року» (IEPOTY, International Engine and Powertrain of the Year) у категорії агрегатів потужністю до 150 к.с. Це вже 11-та відзнака IEPOTY з початку виробництва двигуна у 2012 році.
Компактний двигун зі зниженим тертям встановлено у понад чверті проданих у 2018 році моделей Ford — від сімейного хетчбека Fiesta до фургона Transit Connect.
Нещодавно компанія Ford удосконалила 1-літровий бензиновий двигун EcoBoost, що пропонується для моделей Ford Focus і Transit Connect, оснастивши його задля ще більшої економії пального першою у світі системою відключення циліндрів для трициліндрового двигуна.
Важливим доповненням до ключових для EcoBoost технологій турбонаддуву і безпосереднього впорскування пального під високим тиском та системи подвійного незалежного регулювання фаз газорозподілу Twin-independent Variable Cam Timing стали удосконалена конструкція головки блока циліндрів, поліпшена система впорскування пального та модифікована система контролю токсичності відпрацьованих газів. Цьогоріч удосконалений двигун отримає низка інших моделей.
«1-літровий двигун EcoBoost продовжує встановлювати нові стандарти для компактних бензинових агрегатів навіть попри те, що з моменту першої перемоги у міжнародному конкурсі "Двигун і силовий агрегат року" минуло 7 років, а двигун отримав уже 11 нагород, — зазначив Карстен Вебер (Carsten Weber), менеджер підрозділу наукових досліджень та передового проектування силових агрегатів компанії Ford of Europe. — На дорогах вже працює 1,6 млн 1-літрових двигунів EcoBoost, але ми й досі продовжуємо відкривати його потенціал. Вже скоро на автошляхи виїдуть моделі з новими, ще більш економічними електрифікованими силовими агрегатами на базі 1-літрового двигуна EcoBoost».
1-літровий бензиновий двигун Ford EcoBoost отримав від журі конкурсу IEPOTY у складі 70 суддів з 31 країни 145 балів, на 26 балів випередивши найближчого суперника у категорії двигунів потужністю до 150 к.с., у якій також було представлено силові агрегати BMW, PSA Group, Toyota/Lexus і Volkswagen.
Вихід 1-літрового двигуна EcoBoost започаткував галузевий тренд до використання трициліндрових бензинових двигунів з турбонаддувом малого об’єму і високої потужності.
«З моменту перемоги у 2012 році цей маленький діамант пройшов випробування часом, тоді як більшість інших виробників досі намагаються надолужити згаяне», — сказав представник Південно-Африканського видання журналу CAR та член журі конкурсу IEPOTY Ніколь Лоу (Nicol Louw).
Раніше цього року компанія Ford оголосила, що добре відомий 1-літровий двигун EcoBoost стане основою для потужних і чутливих силових агрегатів на базі технології «м’якого» гібриду, якими будуть оснащуватися нові моделі Fiesta EcoBoost Hybrid та Focus EcoBoost Hybrid, що дасть змогу покращити показники паливної економічності і водночас забезпечити традиційні для Ford яскраві емоції від керування.
У цих досконалих електрифікованих силових агрегатах замість стандартного генератора змінного струму використовується інтегрований стартер/генератор з ремінним приводом, що забезпечує відновлення та накопичення енергії, яка зазвичай втрачається під час гальмування, для заряджання акумуляторної батареї з напругою 48 В.
Стартер-генератор також працює як мотор, що оптимально співпрацює з двигуном та використовує збережену енергію для забезпечення допоміжного зусилля: це знижує навантаження на бензиновий двигун та збільшує економію пального. Крім того, стартер-генератор сприяє підвищенню динаміки руху передусім у низькому діапазоні частот обертання двигуна, забезпечуючи підвищену гнучкість та яскравіше відчуття єдності з автомобілем. Завдяки усуненню стартер-генератором провалу тяги на низьких обертах, інженери Ford змогли підвищити потужність 1-літрового двигуна EcoBoost до 155 к.с. за рахунок використання турбонагнітача більшого розміру.
Крім того, 1-літровий двигун EcoBoost допоможе фургону Transit Custom Plug-In Hybrid і пасажирському мікроавтобусу Tourneo Custom Plug-In Hybrid реалізувати можливість руху лише на електротязі без остраху перед поїздками на великі відстані.
Наразі Transit Custom Plug-In Hybrid проходить випробування у Лондоні (Велика Британія) з метою глибшого вивчення переваг для довкілля та користувачів, а вже незабаром розпочнуться подальші тести у містах Валенсія (Іспанія) та Кельн (Німеччина).
Повний перелік відзнак 1-літрового двигуна Ford EcoBoost у конкурсі IEPOTY:
- Абсолютний переможець: 2012, 2013 і 2014.
- Кращий новий двигун: 2012.
- Кращий двигун у категорії об’ємом до 1 л: 2012, 2013, 2014, 2015, 2016 і 2017.
- Переможець у категорії потужністю до 150 к.с.: 2019.
# # #
- Викиди CO2 моделі Fiesta з 1-літровим двигуном EcoBoost становлять 105-109 г/км, витрата пального — 4,6-4,8 л/100 км.
- Викиди CO2 моделі Focus з 1-літровим двигуном EcoBoost становлять 107-110 г/км, витрата пального — 4,7-4,9 л/100 км.
- Викиди CO2 моделі Transit Connect з 1-літровим двигуном EcoBoost становлять від 146 г/км, витрата пального — від 6,4 л/100 км.
- Розрахункові викиди CO2 моделі Fiesta EcoBoost Hybrid становлять від 112 г/км, витрата пального — від 4,9 л/100 км.
- Розрахункові викиди CO2 моделі Focus EcoBoost Hybrid становлять від 106 г/км, витрата пального — від 4,7 л/100 км.
- Розрахункові викиди CO2 моделі Tourneo Custom Plug-In Hybrid становлять від 75 г/км, витрата пального — від 3,3 л/100 км.
- Розрахункові викиди CO2 моделі Transit Custom Plug-In Hybrid становлять від 75 г/км, витрата пального — від 3,3 л/100 км.