Головна

За даними Ford сірий колір стає дедалі популярнішим

21.04.2017

Всі новини > Новини Ford

КЕЛЬН, Німеччина, 21 квітня 2017 р. — Сірий колір більше не асоціюється з нудьгою та старістю. Сьогодні все більше людей перестають соромитися сивини, а для оформлення домашніх інтер’єрів обирають відтінки сірого.

Автомобільна індустрія також не встояла перед впливом цього тренду — минулого року сірий став найпопулярнішим кольором серед європейських покупців нових автомобілів Ford, скинувши з п’єдесталу білий*. Наразі Ford пропонує європейським клієнтам на вибір вісім варіантів сірого, а в цілому, з початку 1990-х, кількість відтінків сірого, доступних під час вибору машини, вже давно перевищила п’ятдесят.

«Ми вважаємо, що сірий — надзвичайно модний колір в автомобільній промисловості, хоча попит на нього здебільшого сезонний і не такий постійний, як популярність класичний сріблястого, білого і чорного кольорів. Проте стабільне зростання попиту на відтінки сірого стало для нас справжнім сюрпризом, — заявила Жулі Френсіс (Julie Francis), менеджер Ford із дизайну кольорових відтінків і матеріалів. — У сучасному світі сірому кольору властива певна новизна, і він допомагає виділитися у натовпі. Саме тому люди цікавляться відтінками сірого та готові платити за них більше».

У світі моди також владарює сірий, а фраза «Нове — це добре забуте старе» визначає основні тренди: попелястий блонд знову входить у моду, а моделі на подіумі перестають соромитися свого віку. Багато знаменитостей, зокрема Ріанна та Кара Делевінь, почали з’являтися на публіці з волоссям відтінку сивини. Хештег #GrannyHair («волосся як у бабусі») вже згадувався користувачами Instagram більше 250 000 разів, а сивоволоса 63-річна модель Лін Слейтер цього року повторила успіх Сінді Кроуфорд, Клаудії Шиффер і Наомі Кемпбел, підписавши контракт з престижною модельною агенцією Elite.

Водночас сірий колір є не просто елементом стилю та дизайну, а дещо більшім. На думку Лорі Прессман (Laurie Pressman), віце-президента Pantone Colour Institute, за популярністю відтінків сірого криється більш глибокий зміст: «Сірий традиційно асоціюється з інтелектом. Поверхня нашого мозку має сірий колір, і сиве волосся викликає асоціації з пошуком істини, знаннями та мудрістю». У відповідь на зростання популярності сірого кольору компанія Pantone додала широкий спектр відтінків сірого до своєї нової палітри кольорів для дизайну одягу й інтер’єрів. **

# # #

Додаткова інформація:

* Європейський офіс Ford враховує дані традиційних європейських ринків, на кожному з яких за продажі відповідають національні представництва. До охоплених країн входять: Австрія, Бельгія, Велика Британія, Угорщина, Німеччина, Греція, Данія, Італія, Ірландія, Іспанія, Нідерланди, Норвегія, Польща, Португалія, Румунія, Фінляндія, Франція, Чехія, Швейцарія та Швеція.

** http://store.pantone.com/uk/en/grey-color-article

закрити

Memory: 31.97MB | MySQL:57 | 0,874sec