FORDVOLVOJAGUARLAND ROVERPORSCHE

Porsche презентує найпотужніший 911 всіх часів

2017-07-05

Штутгарт/Гудвуд. На старт виходить найшвидший і найпотужніший Porsche 911 для звичайних доріг: світова прем'єра нового Porsche 911 GT2 RS відбулась на Фестивалі швидкості в Гудвуді, Великобританія. «Серце» цього високопродуктивного спорткара — опозитний двигун з подвійним турбонаддувом та потужністю 700 к.с. Він розганяє легкий двомісний Porsche вагою 1470 кілограмів із повністю заправленим баком до швидкості 100 км/год за 2,8 секунди. Задньопривідний купе досягає максимальної швидкості 340 км/год, а завдяки технології гоночного приводу новий 911 GT2 RS перевершив свого 3,6-літрового попередника на 80 к.с. і досягає крутного моменту 750 Нм (що більше на 50 Нм).
 
Двигун базується на 3,8-літровому агрегаті від 911 Turbo S потужністю 580 к.с. Для підвищення потужності збільшені в розмірах турбонагнітачі передають більше робочого повітря в камери згоряння. Нова система додаткового охолодження забезпечує оптимальне охолодження за пікових навантажень — коли температура значно підвищується, вона обприскує інтеркулери водою. Це призводить до зниження температури газів в зоні підвищеного тиску й допомагає забезпечити оптимальну вихідну потужність навіть в екстремальних умовах. Передачу крутного моменту без переривання тягового зусилля в новому 911 GT2 RS забезпечує семиступінчаста коробка передач з двома зчепленнями (PDK) з особливим налаштуванням для GT. Крім того, спеціально розроблена вихлопна система з надлегкого титану важить приблизно на сім кілограмів менше ніж та, що використовується в 911 Turbo, та створює неповторний хвилюючий звук.
 
Porsche Design відзначає дебют високопотужного спорткара випуском спеціального годинника. Хронограф 911 GT2 RS, дизайн якого пробуджує прямі асоціації з автоспортом, призначений виключно для власників автомобіля і може бути замовлений тільки разом з новою моделлю GT в офіційних дилерських центрах Porsche.
 
Гоночна ходова частина гарантує неперевершену динаміку на поворотах
Автоспорт у кожній деталі. У світі спортивних суперкарів швидкості на поворотах виходять на інший рівень у порівнянні зі звичайними авто. 911 GT2 RS досягає цих швидкостей завдяки своїй бездоганній гоночній ходовій частині з системою керування задніми колесами й високошвидкісними шинам класу UHP (Ultra High Performance). Як і всі спортивні автомобілі GT, нова топова модель має спеціально відкалібровану адаптивну систему стабілізації PSM із режимом Sport, орієнтовану на забезпечення оптимальної динаміки руху. Потужні повітрозабірники та випускні отвори, а також показне заднє антикрило підкреслюють, що форму та дизайн спортивного автомобіля визначає аеродинаміка. Великі та широкі колеса (передні 265/35 ZR 20 та задні 325/30 ZR 21) забезпечують ефективне гальмування та входження в повороти. 911 GT2 RS серійно оснащено керамічними композитними гальмами Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB). Передні крила, отвори для випуску повітря в крилах, верхні частини зовнішніх дзеркал SportDesign, задні повітрозабірники та елементи задньої частини кузова, як і багато компонентів салону, виготовлені з пластику, посиленого вуглецевим волокном (карбон). Щоби зробити транспортний засіб легшим, передня кришка також виготовлена з карбону, а дах автомобіля серійно — з магнію. Обидві частини кузова профільовані.
 

Опційний пакет Weissach з економією маси в 30 кг  
Потужність завжди можна наростити, навіть у 911 GT2 RS. Ось чому інженери Porsche розробили додатковий пакет Weissach, який дозволяє знизити масу автомобіля приблизно на   30 кг. Пакет передбачає ще більше елементів, виготовлених з посиленого вуглецевим волокном пластику та титану. Наприклад, дах, а також стабілізатори та з'єднувальні тяги на обох осях виготовлені з карбону. Магнієві колісні диски зменшують як загальну так і непідресорену масу, роблячи ходову частину ще ефективнішою. Зовнішньою відмінною ознакою пакету Weissach є декоративна смуга в кольорі кузова, яка проходить по центру кришки багажного відсіку і карбонового даху.
 
Інтер'єр із яскраво вираженими спортивними акцентами
У стандартній комплектації в оснащенні салону 911 GT2 RS переважають червона алькантара, чорна шкіра та декоративні планки з карбону. Спортивне кермо GT2 RS з підрульовими пелюстками перемикання передач забезпечує перемикання передач в ручному режимі по-спортивному швидко і зручно. Водії та пасажири можуть насолоджуватися динамічною подорожжю у високопотужному спортивному автомобілі, сидячи в ковшоподібних сидіннях із вуглецевим покриттям. Як у всіх 911-х, функцію центрального пристрою управління аудіосистемою, навігацією і комунікацією виконує Porsche Communication Management (PCM). Модуль Connect Plus і додаток Porsche Track Precision також включені до стандартної комплектації — з ними можна відображати та аналізувати детальні дані про керування на смартфоні.
 
Додатковий пакет Chrono Package розширює функції PCM спортивним меню, за допомогою якого можна відстежувати, зберігати і аналізувати заміряні на треку результати.  Пакет також включає в себе секундомір, розташований на передній панелі, з аналоговою та цифровою індикацією. У 911 GT2 RS пакет Chrono Package включає також датчик хронометражу (Laptrigger). Активація лічильника на трасі на лінії старту або фінішу та додаток Porsche Track Precision App дають змогу водіям записувати час проходження кола з високим рівнем точності.
 
Ексклюзивний годинник у парі з автомобілем: хронограф Porsche Design 911 GT2 RS
Для нової спортивної топ-моделі підрозділ Porsche Design спільно з автоспортивним підрозділом Porsche розробили хронограф 911 GT2 RS. Годинник можуть придбати виключно власники 911 GT2 RS. «Серцем» хронографа служить годинниковий механізм Porsche Design,   перша власна розробка та результат трирічної праці підрозділу. Калібр 01.200 включає в себе функцію Flyback, протиударний годинниковий механізм та офіційний сертифікат точності COSC. Корпус виготовлено з легкого титану.
 
Особливістю годинника Porsche є функція Flyback навіяна автоспортом. На традиційному хронографі щоби виміряти послідовні інтервали часу кнопки треба натискати тричі: перше натискання зупиняє хронограф, друге ставить його у вихідну позицію, а третє знову запускає хронограф. На хронографах із функцією Flyback ці процеси автоматизовані та максимально прискорені. Місце зупинки та пройдений час чітко відмічаються жовтими позначками. Вигляд годинника перегукується з оформленням високопродуктивного спорткара. Конструкція робочого колеса з вольфраму копіює колісний диск 911 GT2 RS. Циферблат зроблений з карбону, а дизайн дисплея годинника повторює дизайн панелі приладів і тахометра. Автомобіль та годинник виготовляються індивідуально згідно з побажаннями клієнта та можуть бути замовлені лише в офіційних дилерських центрах Porsche по всьому світу.
 
 
Фотоматеріали доступні на новинному порталі Porsche Newsroom (http://newsroom.porsche.de) і для акредитованих журналістів в базі даних Porsche для преси (https://presse.porsche.de).