Головна

Споживання електроенергії на новій складальній лінії дизельних двигунів компанії Ford скоротилося вдвічі; щорічний обсяг економії води може наповнити сім олімпійських басейнів

09.08.2016

Всі новини > Новини Ford

КЕЛЬН, Німеччина, 4 серпня 2016 р. — У своєму Дизельному центрі в Даґенемі — найбільшому заводі компанії з виробництва двигунів — компанія Ford встановила ультрасучасну складальну лінію для цілком нових 2,0-літрових двигунів Ford EcoBlue, яка потенційно скоротить споживання води та електроенергії на один виготовлений двигун більш ніж на 50 % порівняно з попередньою складальною лінією для 1,8-літрового дизельного TDCi двигуна.

Початкова потужність лінії становить 350 000 двигунів на рік, показник споживання води на один двигун буде одним із найнижчих серед усіх виробничих об’єктів компанії Ford по всьому світу. Очікуваний щорічний обсяг економії складе 17,5 мільйонів літрів води в порівнянні з 2011 р. — достатньо, аби наповнити сім олімпійських басейнів.

Металорізальні верстати з мінімальною кількістю мастильних матеріалів змащення і очищення під час процесу обробки металу, використовують на 99,8 % менше води, ніж попередні верстати. При цьому очікується, що це обладнання здатне забезпечити економію води в розмірі 16 мільйонів літрів на рік.

Скорочення обсягів циркуляції охолоджувальних речовин на об’єкті також сприяє значному зменшенню кількості спожитої електроенергії. Три невеликі охолоджувальні системи потребують приблизно на 70 % менше енергії і забезпечують скорочення споживання енергії на один двигун зі 188 кВт/год. у 2011 р. до 92 кВт/год. у 2016 р. — зекономленої енергії достатньо для живлення середньостатистичного будинку протягом тижня.

Нове світлодіодне освітлювальне обладнання відповідає найновішим стандартам компанії Ford і забезпечує подальшу економію електроенергії в обсязі майже 750 000 кВт/г на рік — цього достатньо для живлення майже 7 500 будинків протягом тижня.

«Відтоді як Генрі Форд вперше запровадив рухому складальну лінію, компанія Ford завжди залишалась лідером серед розробників інноваційних технологій виробництва, і наш Даґенемський центр у Сполученому Королівстві — не виняток», — повідомила Лінда Кеш (Linda Cash), віце-президент з виробництва компанії Ford of Europe. «Завдяки найновішим технологіям виробництво нашого цілком нового дизельного двигуна EcoBlue відповідає найвищим стандартам екологічної раціональності і робить значний вклад у виконання наших глобальних екологічних завдань».

Глобальною метою компанії Ford є зниження рівня викидів парникових газів на 30 % на одне авто за період 2010–2025 рр. Досягнувши загального скорочення витрат води на одне авто на 30 % за 2009–2015 рр., компанія прагне й надалі скорочувати рівень витрат.

Нова складальна лінія двигунів Ford EcoBlue в Даґенемі відіграє значну роль у досягненні глобальних завдань компанії, а також своїм прикладом допомагає встановити майбутні цілі.

Серед подальших ініціатив Дизельного центру компанії Ford у Даґенемі щодо скорочення споживання електроенергії та ресурсів:

Цілком новий 2,0-літровий дизельний двигун Ford EcoBlue дебютує в комплекті нових комерційних авто компанії Ford Transit і Transit Custom, забезпечуючи неперевершену комбінацію економії пального, високих динамічних характеристик і вдосконалення. Конструкція двигуна, розроблена з нуля, містить інноваційні технології зменшення тертя, які допомагають підвищити економію пального на 13 %.

Обсяг виробництва двигунів у Даґенемі на початку становитиме до 350 000 одиниць на рік — один двигун виготовлятиметься кожні 30 секунд. Початок другого етапу виробництва двигунів призначений на 2017 р., а початок встановлення на автомобілі Ford — на 2018 р. Завдяки збільшенню обсягів виробництва двигунів на приблизно 150 000 одиниць на цьому етапі загальний річний обсяг виробництва цілком нової лінійки двигунів сягне майже півмільйона одиниць.

Нещодавно компанія Ford оголосила, що всі 12 виробничих заводів у Європі, в тому числі Даґенемський, перейшли на безвідходне виробництво.

закрити

Memory: 32.01MB | MySQL:56 | 0,879sec