Головна

Продажі нових авто компанії Ford у Європі у 2015 р. зросли на 11 %; Ford є найкращим брендом комерційних автомобілів; Ford розробить більше нових моделей у 2016 р.

20.01.2016

Всі новини > Новини Ford

продажі компанії Ford Motor Company у Європі у 2015 р. зросли на 11 %. Таким чином, у минулому році, вперше за 18 років, компанія стала найкращим брендом комерційних автомобілів.

Минулого року компанія Ford продала всього 1,3 мільйона авто на 20 традиційних європейських ринках*. Ринкова частка компанії Ford у 2015 р. збільшилася на 0,1 п.п. до 8,0 %, відзначивши таким чином зростання частки компанії у Європі другий рік поспіль.

На всіх 50 європейських ринках компанія Ford продала майже 1,5 мільйона одиниць, що засвідчило зростання на 10 %; при цьому ринкова частка компанії Ford зросла на 0,5 п.п. до 7,7 %.

«У 2015 р. ми продемонстрували нашим покупцям емоційніше, динамічніше престижніше бачення автомобілів Ford, представивши такі нові моделі, як Mustang і Mondeo Vignale. Ми готові до захоплюючого 2016 р. разом із такими авто, як цілком новий позашляховик Edge та авто з високими динамічними характеристиками Focus RS», — заявив Джим Фарлі (Jim Farley), голова та головний виконавчий директор Ford of Europe.

«Найбільше ми пишаємося тим, що завдяки покупцям наших комерційних авто компанія Ford стала найкращим брендом комерційних автомобілів у Європі. Ми продовжуємо розширятися та обслуговувати покупців у 2016 р., у тому числі пропонуємо наші бестселери, моделі Transit і Transit Custom, обладнані цілковито новим силовим агрегатом та новими технологіями».

Продажі комерційних авто компанії Ford зросли на 23 % в минулому році завдяки зростанню попиту на нову та розширену лінійку Transit та пікапи Ranger. Ринкова частка зросла на 1,2 п.п. порівняно з панівним в індустрії рівнем у 12,6 % (на 20 європейських ринках).

Показники продажів як загалом усіх авто, так і пасажирських автомобілів за 2015 р. були найкращими з 2011 р. Щодо продажів комерційних авто, то це найкращі результати з 2007 р. (на 20 європейських ринках).

 

Канали збуту

Продажі компанії Ford через ефективні канали збуту та на оптовому ринку становили 74 % загального продажу автомобілів компанії за 2015 р., що на 3 п.п. більше, ніж у середньому по індустрії.

 

Результати по серіях

Продажі пасажирських автомобілів Titanium (покращена серія) зросли в середньому на 7 % порівняно з попереднім роком. Показники продажів лінійки моделей покращеної серії різняться від 78 % для S-MAX, до 27 % для Fiesta. Продажі Ranger Wildtrack, найкращої версії моделі, зросли з 25 % до 34 % загального об’єму продажів моделей Ranger у минулому році.

 

Основні показники

Продажі цілком нового Mondeo в минулому році зросли на 75 % порівняно з 2014 р.

Оскільки було продано 311 700 одиниць Fiesta, ми можемо очікувати, що ця модель стане найпопулярнішим малогабаритним авто у Європі, а також четвертий рік поспіль опиниться на другому місці по кількості проданих авто загалом.

Продажі позашляховиків Ford зросли на 31 %. Продажі моделі Kuga зросли на 19 % і досягли 102 800 одиниць у минулому році. Це найбільший річний об’єм продажів із часів першого покоління цього авто, випущеного у 2008 р. Продажі компактного позашляховика EcoSport у минулому році збільшилися більш ніж втричі.

Продажі автомобілів Ford із високими динамічними характеристиками, в тому числі моделей Fiesta ST, Focus ST, Focus ST із дизельним двигуном і Mustang збільшилися на 62 % (на 20 європейських ринках) у 2015 р. Продажі моделі Focus ST, випущеної в 2015 р., становили 12 200 одиниць, 47 % з яких були дизельним варіантом, вперше запропонованим у моделі Focus ST. Більше 13 000 покупців на сьогодні замовили цілком новий Ford Mustang, який надійшов у продаж в Європі минулого літа вперше за 51-річну історію знакової моделі. У 2015 р. із 13 000 одиниць було продано 4 700.

Продажі моделей комерційних авто лінійки Transit зросли на 24 відсотки до 233 000 одиниць. Окрім того, завдяки 27 300 проданих одиниць, модель Ford Ranger у минулому році зайняла перше місце за продажами серед пікапів у Європі.

 

Продажі у грудні

У грудні продажі компанії Ford зросли на 22 % на 20 традиційних європейських ринках і на 13 % на всіх 50 європейських ринках. Частка компанії Ford на 20 європейських ринках зросла у грудні на 0,5 п.п. до 7,7 %, а частка на 50 європейських ринках зросла на 0,8 п.п. до 7,8 %.

 

Перспективи 2016 р.

«Ми очікуємо значних результатів від наших позашляховиків у 2016 р., оскільки незабаром матимемо повну лінійку автомобілів цього сегмента, що динамічно розвивається», — повідомив Ролан де Ваард (Roelant de Waard), віце-президент з маркетингу, продажів та сервісного обслуговування компанії Ford of Europe. «Цей рік буде присвячено покращеній моделі EcoSport; в середині 2016 р. з’явиться цілком нова модель Edge, а також нова модель нашого популярного Kuga. На основних європейських ринках ми очікуємо вперше в історії компанії Ford у Європі перетнути межу продажів позашляховиків у 200 000 одиниць, що означатиме зростання більш ніж на 30 % порівняно з 2015 р.».

«Ми також сподіваємося, що 2016 р. стане рекордним за рівнем продажів товарів компанії Ford із високими динамічними характеристиками, зокрема цілий рік продаватимуться моделі Focus ST та ST із дизельним двигуном, продажі моделі Fiesta ST зростуть на тривалий період, з’явиться цілком нова модель Focus RS та цілий рік по всій Європі продаватимуться моделі Mustang».

Загалом, у 2016 р. компанія Ford випустить у Європі вісім нових або оновлених авто — на одне більше, ніж у 2015 р., коли модельний ряд автомобілів Ford у продажу було оновлено більш ніж на 50 %.

закрити

Memory: 31.83MB | MySQL:58 | 0,954sec