Головна

Перший безпілотник Ford зможе працювати 20 годин на добу завдяки посиленій конструкції та гібридному приводу

21.12.2017

Всі новини > Новини Ford

ДІРБОРН, США, 20 грудня 2017 р. – Перший автономний автомобіль Ford буде повністю оригінальною моделлю. Як розповів виконавчий віце-президент і віце-президент Ford із глобальних ринків Джим Фарлі (Jim Farley), призначений для комерційного використання безпілотник відрізнятиметься особливою міцністю конструкції. Разом із використанням гібридного приводу це дозволить новій моделі знаходитися на дорозі 20 годин на добу. Пілотний проект із тестування прототипу безпілотника Ford у реальних умовах стартує наступного року.

«Ми розробляємо абсолютно новий автомобіль, оптимізований для автономного водіння і пристосований для потреб клієнтів, які будуть ним користуватися, – розповів Фарлі. – Ми впевнені, що комплексна оптимізація автомобіля, технології та досвіду користувача зробить наш бізнес унікальним в умовах, коли ми починаємо співпрацювати з провідними компаніями, такими як Lyft, у перевезенні людей і товарів».

Під час створення першого в історії компанії безпілотника буде застосовано досвід Ford у розробці комерційного та спеціального автотранспорту – від вантажних фургонів і мікроавтобусів Ford Transit до важких пікапів Super Duty і поліцейських автомобілів. Автономний автомобіль матиме посилені гальма, колеса та кузов, що зможуть витримати тривалу експлуатацію в умовах активного комерційного використання.

«Наші комерційні моделі відомі низькою вартістю і високою надійністю. Ми застосуємо наш досвід і накопичені знання під час створення безпілотного автомобіля, що дозволить йому відповідати всім вимогам сервісів із перевезення людей і доставки товарів, які працюють у жорстких міських умовах. Наші клієнти отримують прибуток, коли їхні автомобілі їздять по дорогах, а не простоюють у ремонтних майстернях, тому це питання критичне для успішності нашого бізнесу», – зазначив Джим Фарлі.

У Ford вважають, що комерційний безпілотник перебуватиме на дорозі близько 20 годин на добу. Ще й тому в компанії зробили вибір на користь гібридного, а не суто електричного автомобіля, якому знадобилися б численні зупинки для підзарядки. Крім того, можливість вироблення енергії на борту дозволяє забезпечити живленням обчислювальні системи і численні сенсори безпілотного автомобіля, водночас це практично не впливатиме на дальність його пробігу. Як зазначив Фарлі, 99,6% високовольтних батарей у гібридних силових установках Ford залишаються робочими і після завершення гарантії на автомобіль, що є додатковим аргументом на користь вибору гібридної схеми для комерційного використання.

Компанія також проводить дослідження клієнтури, що допомагають зрозуміти, які функції та системи повинні мати інтер’єр і екстер’єр автономного автомобіля. Наприклад, досвід співпраці з Domino’s Pizza показав, що клієнтам сподобалися голосові інструкції, що відтворювалися через розташовані на кузові автомобіля динаміки і пояснювали, як забрати зі спеціального відсіку піцу. Щоб поведінка безпілотника на дорозі була більш зрозумілою і передбачуваною для інших учасників руху, його оснастять зовнішніми світловими сигналами, що сповіщатимуть навколишніх про рух автомобіля в безпілотному режимі, намір поступитися дорогою або почати рух після зупинки. Експеримент, у ході якого була вивчена реакція навколишніх людей на такі сигнали, було нещодавно проведено Ford спільно з Вірджинським інститутом техніки і транспорту.

Наступного року почнеться новий етап у розробці технологій автономного водіння Ford і пов’язаних із ними бізнес-моделей. У місті, де Ford планує реалізувати перший комерційний проект із використанням автономних автомобілів, буде запущено перші пілотні програми з їхньою участю.

# # #

Компанія Ford of Europe відповідає за виробництво, продаж і обслуговування автомобілів бренду Ford на 50 окремих ринках і надає роботу приблизно 47 тисячам співробітників на підприємствах, що знаходяться у повній власності, і приблизно 66 тисячам осіб, з урахуванням спільних і неконсолідованих підприємств. Крім Ford Motor Credit Company до складу Ford Europe входить також підрозділ з обслуговування клієнтів Ford Customer Service Division і ще 24 заводи (16 у повній власності або у формі консолідованих спільних підприємств і 8 неконсолідованих спільних підприємств). Перші автомобілі компанії Ford були привезені до Європи в 1903 році — у тому ж році, коли була заснована компанія Ford Motor Company. Виробництво в Європі почалося в 1911 році.

Про Віннер. Володіючи 25-річною історією діяльності в Україні, «Віннер Груп Україна» виступає одним із лідерів вітчизняного автомобільного бізнесу. Наша дилерська мережа, яка офіційно представляє Ford, Volvo, Jaguar, Land Rover, Porsche та Bentley, пропонує автомобілі, запчастини, сервісне обслуговування та клієнтський досвід світового рівня у більше ніж 50 дилерських центрах. «Віннер Коледж» навчає та розвиває всіх членів команди «Віннер» задля забезпечення сервісу найвищого рівня. Також «Віннер» будує та обслуговує житлову та комерційну нерухомість. «Віннер» націлений бути прикладом чесного, прозорого і соціально відповідального бізнесу, підвищувати якість життя клієнтів і співробітників, надаючи першокласні товари, послуги та кар’єрні можливості. З детальною інформацією ви можете ознайомитися на сайті www.winner.ua.

За додатковою інформацією звертайтесь:

Володимир Петрук, Менеджер з маркетингових комунікацій Ford

044 585 63 00 (вн. 2460), vpetruk@winner.ua

закрити

Memory: 32MB | MySQL:59 | 0,899sec