Головна

Літо — найнебезпечніший сезон для молодих водіїв у Європі через їх схильність до неуважності та водіння у нетверезому стані.

29.07.2016

Всі новини > Новини Ford

КЕЛЬН, Німеччина, 28 липня 2016 р. — Дослідження свідчать, що по всьому світі автомобільні аварії є основною причиною загибелі молоді, при цьому найнебезпечнішим є літній період.*

У Європі особи віком від 18 до 24 років становлять 8% населення, а також складають 15% тих, хто гине в дорожньо-транспортних пригодах. У літній період ситуація погіршується — особи віком від 18 до 24 років становлять 21 % загиблих на дорогах.**

Основною причиною такої статистики є ризикова поведінка. З 2004 по 2013 рік у Європейському Союзі через неї в дорожньо-транспортних пригодах загинуло 62 000 молодих людей.**

Компанія Ford провела опитування серед 6 500 молодих європейців, щоб краще зрозуміти ризики, яким піддаються молоді водії.*** За його результатами, 57% відсотків перевищують обмеження швидкості, 43% набирають текстові повідомлення під час керування автомобілем, 36% розмовляють по телефону або обмінюються миттєвими повідомленням, 16% не користуються пасками безпеки, 13% сідають за кермо в нетверезому стані і майже 11% переглядають відеоролики або телевізійні серіали на своїх пристроях.

Компанія Ford пропонує безкоштовне навчання для молодих водіїв за програмою Ford Driving Skills for Life (DSFL). До кінця 2016 року за нею пройдуть підготовку більше 20 000 водіїв у 13 країнах Європи.

«Літо — чудова пора, щоб насолоджуватися свободою водіння, яка є частиною життя сучасної молоді в тій же мірі, що й для попередніх поколінь. Проте надто багато молодих людей гинуть в автомобільних катастрофах, спричинених у рівній мірі відсутністю досвіду та прийняттям неправильних рішень», — пояснив Джим Грем (Jim Graham), менеджер програми Ford DSFL.

Маже 57 % молодих водіїв також визнають, що їдуть обережніше, якщо в авто присутні батьки або дідусь і бабуся, а 41% заявили, що приймають більше ризикованих рішень, якщо поряд в авто знаходяться друзі. Саме з цією метою компанія Ford створила нове пародійне відео, яке демонструє переваги «надувних дорослих». Цей вигаданий продукт — надувні фігури дорослих людей, які спрацьовують тоді, коли молоді водії безвідповідально поводяться за кермом, і служать нагадуванням про програму DSFL, що постійно розширюється.

Серед літніх автомобільних принад можна назвати поїздки на відпочинок, фестивалі та пляжі. Опитування показало, що 68% молодих людей почувають себе більш розслаблено за кермом влітку, а більше 54% відволікаються на привабливих пішоходів.

45% опитаних визнали, що погоджуються перевозити друзів, навіть якщо людей у салоні більше, ніж місць для них, 25% не проти проїхатися з водієм, який вживав алкоголь, а 24% готові сісти за кермо, прийнявши наркотики, при тому ці показники є вищими серед любителів фестивалів. Загалом, 41% опитаних були упевнені, що інколи ризиковані рішення під час керування авто є виправданими, 26% уже потрапляли в аварії, а 20% з них зупиняла поліція.

На питання про те, наскільки їх хвилює можливість потрапити в аварію, більшість відповідали, що загроза такої аварії лише незначною мірою перевищує можливість стати жертвою теракту. Цілих 93% вважають, що добре володіють навичками водіння, проте 54% визнають, що не завжди достатньо обережні за кермом.

Більшість жертв серед молодих людей є чоловіками, і опитування компанії Ford підтверджує, що сильна стать є загалом більш схильною до ризикованої поведінки. Молоді чоловіки відволікаються на привабливих пішоходів втричі частіше, ніж жінки; 25% з них зупиняла поліція (для порівняння, серед жінок цей показник становить 16 %). Також вони частіше перевищують швидкість, користуються мобільними телефонами під час руху і сідають за кермо в нетверезому стані.

З опитаних водіїв у Франції, Німеччині, Італії, Іспанії та Великобританії, французів поліція зупиняла найчастіше. Німці були найменше схвильовані можливістю потрапити в автомобільну аварію — їх більше хвилює можливість стати жертвою теракту, а також вони найчастіше перевищують швидкість і потрапляли в аварії. Італійські водії найчастіше розмовляють по телефону під час водіння, в той час як іспанці частіше приймають ризиковані рішення, коли підвозять друзів. Водії з Великобританії найчастіше потрапляли в аварії після того, як відволікались на привабливих пішоходів.

Програма Ford DSFL, яку було вперше впроваджено 13 років тому в США, сьогодні пропонує практичне навчання у Бельгії, Данії, Фінляндії, Франції, Німеччині, Італії, Нідерландах, Польщі, Румунії, Росії, Іспанії, Туреччині та Великобританії. Заняття охоплюють розпізнавання небезпек, керування транспортними засобами, відчуття швидкості та простору, а також ризики, які виникають внаслідок керування в стані алкогольного сп’яніння, керування після прийому наркотиків, а також зйомки селфі — після того, як попереднє опитування, проведене компанією Ford у 2014 році, показало, що кожен четвертий молодий водій робив «селфі» за кермом.

«Вкрай важливо знайти правильний підхід до молодих людей і передати їм цю важливу інформацію, щоб максимально можлива кількість водіїв могла отримати користь від навчання DSFL», — пояснив пан Грем.

# # #

* — «Звіт про стан безпеки дорожнього руху у світі за 2015 рік» Всесвітньої організації охорони здоров’я.
** — Європейська наглядова рада з питань безпеки дорожнього руху.
http://ec.europa.eu/transport/road_safety/pdf/statistics/dacota/bfs2015_young_people.pdf
*** — Результати дослідження ґрунтуються на опитуванні 6 500 молодих європейців у Великобританії, Німеччині, Франції, Італії й Іспанії в червні 2016 року. Дослідження проведене компанією Lightspeed GMI, дослідницькою організацією з представництвами по всьому світі. Lightspeed GMI є всесвітньо визнаною компанією зі збору цифрових даних. Компанію було засновано в 1996 році. Завдяки інноваційним технологіям та перевіреним методологіям формування вибірки вона забезпечує високу ефективність роботи упродовж всього процесу онлайн-дослідження. Маючи 5,5 мільйонів онлайн-респондентів у більш ніж 40 країнах, компанія Lightspeed GMI має можливість робити вибірки неперевершеної якості, обсягу і точності щодо цільової аудиторії. Вона, розташована в м. Воррен, штат Нью-Джерсі, і входить у склад Kantar, підрозділу зі збору даних для керування інвестиціями групи компаній WPP, світового лідера у сфері послуг маркетингової комунікації. За додатковою інформацією звертайтесь за посиланням www.lightspeedgmi.com

закрити

Memory: 31.84MB | MySQL:58 | 1,119sec