Головна

Ford розширює використання активної підвіски із системою захисту від вибоїн на нових моделях

27.06.2018

Всі новини > Новини Ford

КЕЛЬН, Німеччина, 27 червня 2018 р. — Будь-який автомобіліст колись переживав подібний момент: перед машиною раптово з’являється яма, часу на гальмування або маневр уже немає, і колеса з гуркотом провалюються в нерівність, струшуючи весь кузов. Навіть якщо наїзд на вибоїну не призводить до ДТП, пасажири та автовласники розплачуються за погані дороги дискомфортом і пошкодженнями коліс і підвіски.

Ford знайшов інноваційне рішення цієї проблеми, створивши систему розпізнавання вибоїн і зменшення наслідків від потрапляння у них. Електронні сенсори розпізнають момент початку падіння колеса в яму, й адаптивна підвіска налаштовує жорсткість амортизаторів у такий спосіб, що колесо, потрапляючи у вибоїну, практично не торкається дна западини і «перестрибує» її. Завдяки цьому колесо й шина, виїжджаючи з ями, не так сильно б’ються об її край, що робить проїзд нерівностей комфортнішим для пасажирів і зменшує навантаження на підвіску. Причому під час проїзду ями передніми колесами задні готуються до нерівності завчасно, що додатково захищає їх від удару. Все це відбувається в лічені частки секунди.

Систему захисту від вибоїн створено на базі активної підвіски Continuously Controlled Damping (із безперервно змінюваною жорсткістю амортизаторів). Електронний блок управління підвіскою, доповнений спеціальним модулем програмного забезпечення, безперервно відстежує положення кожного колеса за висотою, рух керма і положення дросельної заслінки. Для цього використовуються дані з 12 сенсорів, що працюють на частоті 500 Гц. Кожні 2 мілісекунди блок управління опитує сенсори і в разі потреби миттєво змінює жорсткість амортизаторів.

Якщо дані із сенсорів говорять про те, що колесо почало провалюватися в яму, перетин клапанів у динамічно керованих амортизаторах автоматично зменшується до мінімуму. Це забезпечує максимальну жорсткість підвіски з мінімальним рухом колеса у вертикальній площині. Колесо залишається «підібганим» у повітрі та не провалюється в яму на всю глибину. Під час тестування системи захисту від вибоїн машина проїжджала ями з м’ячиками для пінг-понгу на дні, і вони залишалися цілими — результат, недосяжний для автомобіля зі звичайною підвіскою.

Аби переконатися, що активна підвіска й функція захисту від вибоїн готові до найгірших дорожніх умов у світі, оснащені ними автомобілі Ford випробовуються на спеціальному тестовому треку в Ломмелі, Бельгія. На одній з ділянок 80-кілометрового треку зібрані дорожні нерівності, що імітують 100 проблемних поверхонь із 25 країн світу. Подальші тести на дорогах загального користування тривають сотні годин і проводяться за допомогою устаткування, що допомагає сейсмологам вивчати землетруси.

Ford поступово розширює використання інноваційної підвіски на своїх моделях. Нею вже обладнані бізнес-седани Mondeo, мінівени Galaxy і S-MAX у Європі, а також седани Fusion (назва Mondeo для американського ринку) і позашляховик Expedition у США. Цього року активна підвіска з функцією захисту від вибоїн уперше запропонована для нового Ford Focus.

Проблема ям на дорозі постала перед автомобілістами всього світу. В Англії й Уельсі торік вибоїни на дорозі ремонтували в середньому раз на 21 секунду. У Римі за один місяць поточного року відремонтували 50 000 ям. У США, за підрахунками AAA*, ями на дорозі обходяться американським водіям приблизно у 3 мільярди доларів на рік, середній рахунок за ремонт, пов’язаний із наїздом на нерівність, становить приблизно 300 доларів.

 

* Американська автомобільна асоціація — федерація автомобільних клубів у Північній Америці, членська організація, що об’єднує понад 58 мільйонів автомобілістів. Проводить власні дослідження та ініціює зміни в законах, пов’язаних із дорожнім рухом.

 

Ford of Europe відповідає за виробництво, продаж і технічне обслуговування автомобілів бренду Ford на 50 окремих ринках і надає роботу приблизно 54 тисячам робітників на підприємствах, що знаходяться в повній власності компанії, і приблизно 69 тисячам осіб, якщо враховувати спільні та неконсолідовані підприємства. Крім Ford Motor Credit Company до складу Ford Europe входить також підрозділ з обслуговування клієнтів Ford Customer Service Division і ще 24 заводи (16 у повній власності або у формі консолідованих спільних підприємств і 8 неконсолідованих спільних підприємств). Перші автомобілі компанії Ford були завезені до Європи в 1903 році — у тому ж році була заснована компанія Ford Motor Company. Виробництво в Європі почалося в 1911 році.

Про Віннер. Володіючи 25-річною історією діяльності в Україні, «Віннер Груп Україна» виступає одним із лідерів вітчизняного автомобільного бізнесу. Наша дилерська мережа, яка офіційно представляє Ford, Volvo, Jaguar, Land Rover, Porsche та Bentley, пропонує автомобілі, запчастини, сервісне обслуговування та клієнтський досвід світового рівня у більше ніж 50 дилерських центрах. «Віннер Коледж» навчає та розвиває всіх членів команди «Віннер» задля забезпечення сервісу найвищого рівня. Також «Віннер» будує та обслуговує житлову та комерційну нерухомість. «Віннер» націлений бути прикладом чесного, прозорого і соціально відповідального бізнесу, підвищувати якість життя клієнтів і співробітників, надаючи першокласні товари, послуги та кар’єрні можливості. З детальною інформацією ви можете ознайомитися на сайті www.winner.ua.

За додатковою інформацією звертайтесь:
Володимир Петрук, Менеджер з маркетингових комунікацій Ford
044 585 63 00 (вн. 2460), vpetruk@winner.ua

закрити

Memory: 32MB | MySQL:59 | 0,911sec