Головна

Ford реалізував технологію використання дощової води в склоомивачі

27.03.2018

Всі новини > Новини Ford

КЕЛЬН, Німеччина, 23 березня 2018 р. Понад 40 % світового населення відчувають дефіцит питної води*, до 2025 року, за підрахунками ВООЗ, ця цифра зросте до 50 %**. Водночас у Ford прогнозують, що найближчим часом зросте і споживання води автомобілістами – адже все більше транспортних засобів оснащується камерами та датчиками, які потрібно тримати в чистоті. Але «осліпнути» від бруду може не тільки техніка: відсутність рідини в бачку звичайного склоомивача в потрібний момент може перетворитися на серйозну проблему та створити аварійну ситуацію.

Несподіване рішення цієї проблеми знайшли діти. Брат і сестра Деніел і Лара Крон (Daniel and Lara Krohn) із німецького Юліха (Jülich) запропонували використовувати дощову воду, яку «двірники» просто змахують зі скла. Ідея прийшла до них під час поїздки на автомобілі минулого літа. Після раптового дощу батько спробував очистити розводи на лобовому склі, але бачок склоомивача виявився порожнім, хоча буквально декілька хвилин тому автомобіль майже заливало водою.

«Це була справжня злива. Вода була всюди, крім бачка склоомивача. Сестра і я вирішили, що це дуже смішно, а потім проблема вирішилась сама собою. Потрібно просто використовувати дощову воду», – розповів 11-річний Деніел.

«Ми не могли повірити, що ніхто до нас про це не подумав, – додає 9-річна Лара. – Щоб перевірити ідею на практиці, ми розібрали нашу іграшкову пожежну машину і встановили насос на масштабну модель автомобіля, яку помістили в акваріум. Крім того, додали систему фільтрації, щоб вода, що збирається, була чистою. Усе працювало чудово». Тестовим автомобілем була масштабна модель Ford Focus RS.

Ідея Кронів збирати дощову воду, що ллється на автомобіль, і використовувати її повторно, отримала перший приз на локальному науковому конкурсі. А завдяки Ford був побудований перший робочий прототип пристрою для справжнього автомобіля.

Інженери компанії були настільки заінтриговані ідеєю, що запропонували встановити повнорозмірний пристрій для збирання води в справжній Ford S-MAX. Гумові трубки, що з’єднали нижню частину лобового скла з бачком для склоочисника, забезпечили збирання води на тестовому мінівені.

«Рішення Деніела і Лари знаходилося під носом у водіїв протягом десятиліть – і знадобився один момент прозріння, щоб знайти та реалізувати його. Достатньо всього п’яти хвилин дощу, щоб бачок склоомивача наповнився повністю», – зазначив Тео Гойєке (Theo Geuecke), фахівець відділу з обладнання для кузова європейського підрозділу Ford.

За підрахунками Ford, кожен власник легкового автомобіля в Європі використовує за рік близько 20 л води для очищення лобового скла. З урахуванням того, що на європейських дорогах на сьогодні знаходяться близько 291 мільйона автомобілів*, винахід Кронів здатен заощадити до 6 мільярдів літрів води щорічно тільки в цій частині світу. Інженери Ford уже працюють над власними проектами з використання дощової води та конденсату. Наприклад, проект On-the-Go H2o передбачає збирання і фільтрацію води, яка утворюється під час роботи кліматичної установки автомобіля. Вода за допомогою насоса надходить до салону, де встановлено водопровідний кран.

# # #

Ford of Europe відповідає за виробництво, продаж і технічне обслуговування автомобілів бренду Ford на 50 окремих ринках і надає роботу приблизно 54 тисячам робітників на підприємствах, що знаходяться в повній власності компанії, і приблизно 69 тисячам осіб, якщо враховувати спільні та неконсолідовані підприємства. Крім Ford Motor Credit Company до складу Ford Europe входить також підрозділ з обслуговування клієнтів Ford Customer Service Division і ще 24 заводи (16 у повній власності або у формі консолідованих спільних підприємств і 8 неконсолідованих спільних підприємств). Перші автомобілі компанії Ford були завезені до Європи в 1903 році — у тому ж році була заснована компанія Ford Motor Company. Виробництво в Європі почалося в 1911 році.

Про Віннер. Володіючи 25-річною історією діяльності в Україні, «Віннер Груп Україна» виступає одним із лідерів вітчизняного автомобільного бізнесу. Наша дилерська мережа, яка офіційно представляє Ford, Volvo, Jaguar, Land Rover, Porsche та Bentley, пропонує автомобілі, запчастини, сервісне обслуговування та клієнтський досвід світового рівня у більше ніж 50 дилерських центрах. «Віннер Коледж» навчає та розвиває всіх членів команди «Віннер» задля забезпечення сервісу найвищого рівня. Також «Віннер» будує та обслуговує житлову та комерційну нерухомість. «Віннер» націлений бути прикладом чесного, прозорого і соціально відповідального бізнесу, підвищувати якість життя клієнтів і співробітників, надаючи першокласні товари, послуги та кар’єрні можливості. З детальною інформацією ви можете ознайомитися на сайті www.winner.ua.

За додатковою інформацією звертайтесь:

Володимир Петрук, Менеджер з маркетингових комунікацій Ford

044 585 63 00 (вн. 2460), vpetruk@winner.ua

закрити

Memory: 31.8MB | MySQL:57 | 0,872sec