Головна

Ford протестував автономний автомобіль вночі

18.04.2016

Всі новини > Новини Ford



КЕЛЬН, Німеччина, 18 квітня 2016 – Днями, під покровом ночі, експериментальний автономний автомобіль на базі Ford Fusion Hybrid зумів пройти шлях дорогами пустельної місцевості із вимкненими фарами, виконавши завдання, надзвичайно ризиковане для реального водія.

Подорож у повній темряві нічною трасою полігона Ford у Аризоні (США) є новим кроком на шляху компанії до розробки повністю автономного транспорту для своїх клієнтів у всьому світі. Це важливе досягнення наочно демонструє, що навіть без використання камер, які залежать від світла, технологія LiDAR від Ford, разом із програмним забезпеченням автомобіля, який виконує функцію віртуального водія, дозволяє автомобілеві впевнено орієнтуватися на звивистій трасі. Хоча в ідеалі бажано покладатися на роботу всіх трьох видів сенсорів – радара, камер і LiDAR – останній здатний працювати незалежно на дорогах без світлофорів.

Згідно з даними Національного управління безпекою руху на трасах США у темний час доби ризик загибелі осіб, які перебувають у легкових автомобілях, збільшується втричі.

«Завдяки технології LiDAR експериментальні автомобілі не залежать від сонячного світла та камер, які фіксують лінії розмітки на асфальті, – коментує Джим МакБрайд, технічний керівник підрозділу із розробки автономних автомобілів Ford. – До того ж LiDAR дозволяє автономним автомобілям однаково надійно орієнтуватися як у повній темряві, так і при денному світлі».

Для руху у темряві самокеровані автомобілі від Ford використовують 3D-карти з високою роздільною здатністю, що містять інформацію про тип дороги, розмітку, географічне положення, топографії та важливі об’єкти, такі як дорожні знаки, будівлі або дерева. Автомобіль використовує сканування за допомогою технології LiDAR, щоб визначити точне положення на дорозі у режимі реального часу. Дані з радара доповнюють показання LiDAR, щоб забезпечити автономному автомобілеві максимальні можливості для орієнтації.

Під час випробування у пустельній місцевості інженери Ford, надівши окуляри нічного бачення, спостерігали за поведінкою автономного Fusion зсередини та зовні автомобіля. Нічне бачення дозволяло їм бачити, як LiDAR випускає сітку інфрачервоних променів, що сканують місцевість під час руху автомобіля. Сенсори LiDAR генерують 2,8 млн лазерних відображень у секунду, дозволяючи сканувати навколишній простір із високою точністю.

«Сидячи у машині, я відчував, що вона рухається, але з вікон було видно лише непроглядну темряву, – описує свої відчуття Вейн Уільямс, інженер і науковий працівник Ford. – Сидячи на задньому сидінні, я відстежував маршрут автомобіля у реальному часі за допомогою комп’ютерного моніторингу. І дійсно, машина прекрасно орієнтувалася на звивистій дорозі».

Продовжуючи дослідження в області автономного транспорту, які тривають більше десяти років, компанія Ford впевнено рухається до мети – випуску повністю автономного автомобіля, який не потребує втручання водія та відповідає 4-му рівню автоматизації відповідно до стандарту SAE International.

Цього року Ford потроїть свій парк тестових автономних автомобілів, підготувавши близько 30 самокерованих чотиридверних Fusion Hybrid для подальших тестів на дорогах Каліфорнії, Аризони та Мічигану (США).

Ці розробки є важливою частиною стратегічного плану Ford Smart Mobility з виведення компанії на провідні позиції у сфері зв’язку, мобільності, автономності автомобілів, задоволення потреб клієнтів, а також використання та аналізу великих масивів даних.

закрити

Memory: 32.01MB | MySQL:57 | 1,027sec