Головна

Ford of Europe повідомляє про найкращі продажі в першому кварталі з 2010 р.; ринкова частка зростає; компанія залишається найкращим брендом комерційних автомобілів у Європі

20.04.2016

Всі новини > Новини Ford

компанія Ford продала 401 200 автомобілів, що засвідчує зростання на 8,4% порівняно з 5,4% у загальному по індустрії; ринкова частка при цьому зросла на
0,3 п.п. до 8,0%.

363 500 одиниць і зросли до 8,5%; ринкова частка на рівні 8,2%залишається незмінною.

збуту та в сегменті оптової торгівлі — на 2% краще, ніж минулого року, і на 6% краще, ніж в середньому по індустрії.

перший квартал з 1993 р.; продажі збільшилися до 14%, а ринкова частка — до 13,7%.

завдяки підвищенню на 50% і 23% відповідно.

Mustang зросли більше ніж удвічі; у березні Mustang став бестселером серед спортивних автомобілів у Німеччині.

Vignale, Fiesta ST, Focus ST, моделі Fiesta і Focus з домінуючим червоним або чорним кольором становили 60% проданих пасажирських авто Ford.

 

КЕЛЬН, Німеччина, 20 квітня 2016 р. — компанія Ford досягла найкращих показників продажів авто у Європі з 2010 р, найкращих показників для легкових авто з 2011 р. і найкращих показників для комерційних авто з 1993 р. Також компанія Ford продовжує випереджати ріст автопромисловості внаслідок зростання попиту на кросовери, комерційні спортивні авто.

На всіх 50 європейських ринках компанія Ford продала 401 200 автомобілів, що засвідчує зростання на 8,4% порівняно з усього 5,4% загалом в індустрії, що забезпечило зростання ринкової частки на 0,3 п.п. до 8,0%.

Продажі авто на 20 традиційних європейських ринках компанії Ford зросли на 8,5% і становили 363 500 одиниць. Ринкова частка залишилася незмінною на рівні 8,2%. Ford залишається на другому місці у Європі.

«Ажіотаж навколо Ford у Європі зростає, починаючи з нових моделей Mustang і Focus RS, до нашої розширеної лінійки кросоверів і наших бестеселерів серед комерційних авто», — повідомив Ролан де Ваард (Roelant de Waard), віце-президент із маркетингу, продажів та сервісного обслуговування компанії Ford of Europe. «Ми залучаємо все більше покупців і, що важливо, завойовуємо все більше покупців у сегментах роздрібної та оптової торгівлі, котрі все частіше обирають технологічно оснащені автомобілі Ford».

Продажі компанії Ford через ефективні канали збуту в першому кварталі значно зросли. У першому кварталі збут на роздрібному та оптовому ринках становив 75% продажів автомобілів Ford — на 2 пункти краще, ніж у минулому році, і на 6 пунктів краще, ніж у середньому в індустрії.

Продажі в березні: Компанія Ford у березні продала 191 500 авто на всіх 50 європейських ринках, що свідчить про зростання на 4,3% і забезпечує компанії ринкову частку в розмірі 8,7%, що на 0,1 % вище, ніж у березні 2015 р. На 20 традиційних європейських ринках компанія Ford продала 174 800 авто, що свідчить про зростання на 3,7% і досягнення розміру ринкової частки у 8,9%.

Комерційні авто*: У березні та в першому кварталі компанія Ford була визнана найкращим брендом комерційних автомобілів. Це був найкращий результат продажів комерційних авто Ford у першому кварталі з 1993 р. Продажі комерційних авто Ford зросли на 17,3% до 40 000 одиниць за березень і на 14,4% до 80 900 одиниць за перший квартал завдяки зростанню попиту на розширену лінійку Transit та пікапи Ranger.

Комерційні авто Ford зайняли провідну позицію на ринку з часткою у розмірі 15,6% за березень і 13,7% за перший квартал відповідно. Продажі моделей Ranger зросли на 24%, у результаті чого цей перший квартал став найкращим для авто Ranger із часу його випуску в 1998 р., а сама модель здобула звання бестселера серед пікапів у Європі. Transit став бестселером серед марок комерційних авто у Європі в комбінованому сегменті 1- і 2-тонних авто. Завдяки підвищенню продажів на 30% модель Transit Connect продавалася найкраще у першому кварталі з часу запуску марки в 2008 р.

SUV: У першому кварталі продажі кросоверів Ford продовжили зростати, при цьому продаж компактного EcoSport сягнули 14 600 одиниць — на 50% більше, ніж у минулому році. Для моделей Kuga цей перший квартал був найкращим у їхній історії. 30 700 покупців по всій Європі придбали авто середніх розмірів, що дорівнює зростанню на 23% порівняно з тим же періодом у минулому році.

Спортивні авто: Загальний обсяг продажів серії спортвних авто Ford, у тому числі моделей Fiesta ST, Focus ST, Focus ST із дизельним двигуном і Mustang, зріс більше ніж удвічі порівняно з першим кварталом 2015 р. Завдяки запуску моделі Focus RS, на яку вже надійшло 5 700 замовлень на купівлю з минулого вересня, цього року компанія Ford очікує рекордних показників продажів високоефективних авто у Європі.

Кількість замовлень на Mustang по всій Європі на сьогодні сягнула 16 600 одиниць з часу представлення моделі в третьому кварталі минулого року. За результатами опублікованими Німецьким федеральним управлінням автомобільного транспорту (КБА), у березні Mustang переміг усіх суперників, здобувши звання бестселера серед спортивних авто.

Великі авто:
Продажі моделей S-MAX, Galaxy і Mondeo зросли на 161%, 96% і 18% відповідно.
Продажі авто в топових комплектаціях: У першому кварталі також зросли продажі моделей Ford з максимальною кількістю опцій. Продажі найкращих моделей Titanium зросли на 8 % на 20 традиційних європейських ринках компанії Ford: з 34% до 41%. Усі моделі Titanium, Mondeo Vignale, Fiesta ST, Focus ST із дизельними та бензиновими двигунами, Fiesta і Focus із домінуючим червоним або чорним кольором — становили 60% продажів усіх пасажирських авто Ford у першому кварталі, що на 4 пункти більше ніж у першому кварталі 2015 р.

Більше нових авто Ford у 2016 р.:            
Компанія Ford збільшила свою ринкову частку впродовж двох попередніх років і в 2016 р. продовжить розширювати свій модельний ряд у ключових сегментах ринку:
у другому півріччі компанія Ford посилить свою лінійку позашляховиків запуском нових моделей Kuga й Edge. Разом зі зростанням попиту на моделі Kuga й EcoSport компанія Ford у 2016 р. очікує підвищення продажів позашляховиків приблизно на 30% порівняно з 2015 р. та вперше в Європі подолає межі в 200 проданих одиниць.

пізніше цього року відразу після нещодавнього запуску моделі Focus RS. Загалом очікується, що в 2016 р. буде продано близько 40 000 високоефективних авто Ford, що на 50% перевищує показники 2015 р., у якому продажі високоефективних авто зросли на 61%.

моделями — S-MAX Vignale, Edge Vignale та Kuga Vignale, які приєднаються до Mondeo Vignale, продажі якої розпочалися у 2015 р. До 2017 р. компанія Ford випустить на ринок п’ять моделей Vignale.

недорогі малогабаритні авто.

закрити

Memory: 31.83MB | MySQL:58 | 0,869sec