Головна

Ford Mustang третій рік поспіль залишається бестселером серед спортивних купе

23.04.2018

Всі новини > Новини Ford

КЕЛЬН, Німеччина, 20 квітня 2018 р. – Міжнародний попит на новий Ford Mustang 2018 р. вже третій рік поспіль робить його світовим бестселером серед спортивних купе.

Згідно з аналізом останніх даних IHS Markit з реєстрації легкових транспортних засобів, проведеним Ford, загалом у світі в 2017 році було зареєстровано 125 809 автомобілів Mustang. Ці дані, зібрані з різних джерел, зокрема джерел державної статистики, охоплюють 95 відсотків світових продажів у понад 80 країнах. Згідно з ними Mustang обігнав усіх своїх конкурентів у власній категорії у світі.

«Світ закохується в Mustang, — каже Ерік Меркл (Erich Merkle), аналітик з продажів компанії Ford. — Mustang уособлює найкраще в американському дизайні: потужність, свободу, індивідуальність, які впізнаєш одразу. Ці якості приваблюють, незалежно від вашої географії».

З майже 126 000 тисяч автомобілів, зареєстрованих у всьому світі, 81 866 машин Ford зареєстровано в Сполучених Штатах, де знаходиться завод з виробництва Mustang. Таким чином, трохи більше третини усіх реєстрацій Mustang припадають на зовнішні ринки.

Згідно з власними даними компанії*, Ford продала в Європі 13 100 автомобілів Mustang, і перевершила продажі Porsche 911 на 13 європейських ринках, зокрема у Великобританії та Іспанії. Найуспішнішими п’ятьма ринками для продажів Mustang у Європі в 2017 р. стали Німеччина (5472), Великобританія (2211), Франція (942), Бельгія (900), і Швеція (512).

Крім того, особливо високим залишається попит у Китаї, де минулого року Mustang продавався найкраще серед спортивних купе (7125 реєстрацій).

З початку всесвітнього експорту в 2015 р. до кінця грудня 2017 р. Ford продав 418 000 автомобілів Mustang по всьому світі. Найбільш популярною модифікацією на планеті став Mustang GT з 5,0-літровим двигуном V8.

З 2015 р. по березень 2018 р. Ford продала в Європі 35 000 автомобілів Mustang, і вже презентувала новий Ford Mustang, що має більш атлетичний зовнішній дизайн і люксовий інтер’єр з м’якою оббивкою та 12-дюймовою цифровою панеллю приладів. Посилена силова установка включає 5,0-літровий двигун V8 потужністю 450 к. с. та десятишвидкісну автоматичну трансмісію, завдяки яким Mustang розвиває швидкість від 0 до 100 км/год за 4,3 секунди, має паливну економічність 12,1 л/100 км і показник викидів CO2 270 г/км.**

Новітні технології, застосовані для покращення керування, включають адаптивну підвіску MagneRide®, вибір режимів водіння та нову систему активних клапанів регулювання викиду, завдяки якій можливе використання для ранніх і пізніх годин доби дружнього до оточення інноваційного режиму водіння Good Neighbour Mode. Серед нових технологій допомоги водієві – автоматична система розпізнавання перешкод Pre-Collision Assist з функціями розпізнавання пішоходів і утримання руху в межах свого ряду.

Крім того, в червні розпочнеться виробництво для Європейського ринку спеціальної серії Ford Mustang Bullitt, випущеної на честь 50-ї річниці виходу в світ відомого фільму.

Mustang Bullitt, доступний в чорному варіанті Shadow Black або класичному темно-зеленому Dark Highland Green, отримав модернізований 5,0-літровий двигун V8 прогнозованою потужністю 464 к.с. та крутним моментом 529 Нм.*** Нова технологія синхронізації обертів шестишвидкісної РКПП забезпечує плавне й невідчутне пониження передач, що супроводжується спортивним гуркотом двигуна V8 (при короткочасному відкритті дросельної заслінки для підвищення потужності). Стандартна аудіосистема преміум-класу PLAY від B&O з 12 високоякісними динаміками забезпечує має потужність 1000 Вт.

До спортивних купе, за визначенням IHS Markit, відносяться кабріолети та дводверні моделі.

# # #

MagneRide є товарною маркою BWI Group

*20 європейськими ринками є: Австрія, Бельгія, Британія, Чеська Республіка, Данія, Фінляндія, Франція, Німеччина, Греція, Угорщина, Ірландія, Італія, Нідерланди, Норвегія, Польща, Португалія, Іспанія, Румунія, Швеція та Швейцарія.

**Заявлені рівні витрати пального/енергії, викидів CO2 і запасу ходу під час руху з використанням електропривода вимірюються згідно з технічними вимогами європейських регламентів (EC) 715/2007 і (EC) 692/2008 в останній редакції. Споживання пального та викиди CO2 вказані для моделей автомобіля, а не для конкретного автомобіля. Проведена стандартна процедура випробувань дає змогу здійснювати порівняння між різними типами машин і різними виробниками. Окрім економічності споживання пального автомобілем, роль у визначенні споживання пального/енергії, викидів CO2 й електричної потужності відіграє техніка керування, а також інші нетехнічні чинники. CO2 є головним парниковим газом, що впливає на глобальне потепління.

Починаючи з 1 вересня 2017 року, деякі нові автомобілі проходитимуть процедуру сертифікації за всесвітньою узгодженою процедурою випробувань транспортних засобів малої вантажності (World Harmonised Light Vehicle Test Procedure, WLTP) згідно з вимогами європейського регламенту (ЄС) 2017/1151 в останній редакції, що передбачає новий, більш реалістичний порядок визначення витрат пального та рівня викидів CO2. Починаючи з 1 вересня 2018 року, процедура WLTP повністю замінить новий європейський їздовий цикл (NEDC), що наразі використовується. На етапі поступової відмови від використання NEDC буде здійснюватися зворотна кореляція отриманих за процедурою WLTP показників споживання пального та викидів CO2 до стандарту NEDC. У зв’язку зі зміною деяких елементів тестів можливі деякі відхилення від попередніх показників паливної економічності та рівня викидів, тобто показники споживання пального та рівня викидів CO2 для одного і того ж автомобіля можуть відрізнятися.

***Офіційно підтверджені показники паливної ефективності та викидів CO2 буде опубліковано ближче до дати початку продажів.

Про компанію Ford Motor Company

Ford Motor Company — світова компанія зі штаб-квартирою в Дірборні (штат Мічиган, США). Компанії займається проектуванням, виробництвом, фінансовими послугами та обслуговуванням всього спектру автомобілів Ford: вантажівок, позашляховиків, електромобілів та розкішних авто Lincoln, надає фінансові послуги через компанію Ford Motor Credit Company та прагне здобути позицію лідера в сфері електрифікації, автономності транспортних засобів та рішень забезпечення мобільності. У компанії Ford працює близько 202 000 осіб по всьому світу. Для отримання додаткової інформації про компанію Ford, її продукцію та Ford Motor Credit Company перейдіть за посиланням www.corporate.ford.com.

Ford of Europe відповідає за виробництво, продаж і технічне обслуговування автомобілів бренду Ford на 50 окремих ринках і надає роботу приблизно 54 тисячам робітників на підприємствах, що знаходяться в повній власності компанії, і приблизно 69 тисячам осіб, якщо враховувати спільні та неконсолідовані підприємства. Крім Ford Motor Credit Company до складу Ford Europe входить також підрозділ з обслуговування клієнтів Ford Customer Service Division і ще 24 заводи (16 у повній власності або у формі консолідованих спільних підприємств і 8 неконсолідованих спільних підприємств). Перші автомобілі компанії Ford були привезені до Європи в 1903 році — у тому ж році, коли була заснована компанія Ford Motor Company. Виробництво в Європі почалося в 1911 році.

Про Warner Bros. Consumer Products

Warner Bros. Consumer Products (WBCP), підрозділ Warner Bros. Entertainment Company, розширює

портфоліо розважальних брендів і франшиз студії за рахунок продуктів для повсякденного життя шанувальників по всьому світу. WBCP співпрацює з власниками ліцензій на всесвітньо відомі та відзначені нагородами супутні продукти — іграшки, модні товари, домашній декор, а також друковані видання, створені в межах відомих франшиз, як-от DC, «Чарівний світ Дж. К. Ролінґ» (J.K. Rowling’s Wizarding World), «Луні Тьюнз» (Looney Tunes) та «Ганна-Барбера» (Hanna-Barbera). Успішна діяльність підрозділу на міжнародному ринку тематичних розваг охоплює низку сміливих проектів, зокрема парки розваг «Чарівний світ Гаррі Поттера» та «Світ Warner Bros. в Абу-Дабі», відкриття якого заплановане на 2018 рік. Завдяки інноваційним програмам глобального ліцензування та збуту, роздрібним ініціативам, партнерським рекламним кампаніям та тематичним заходам WBCP є одним із світових лідерів у сфері ліцензування та роздрібної торгівлі.

Авторські права на назву BULLITT та усі символи й елементи, що її стосуються, захищені (© та ™) і належать Warner Bros Entertainment Inc. (s18)

Про Віннер. Володіючи 25-річною історією діяльності в Україні, «Віннер Груп Україна» виступає одним із лідерів вітчизняного автомобільного бізнесу. Наша дилерська мережа, яка офіційно представляє Ford, Volvo, Jaguar, Land Rover, Porsche та Bentley, пропонує автомобілі, запчастини, сервісне обслуговування та клієнтський досвід світового рівня у більше ніж 50 дилерських центрах. «Віннер Коледж» навчає та розвиває всіх членів команди «Віннер» задля забезпечення сервісу найвищого рівня. Також «Віннер» будує та обслуговує житлову та комерційну нерухомість. «Віннер» націлений бути прикладом чесного, прозорого і соціально відповідального бізнесу, підвищувати якість життя клієнтів і співробітників, надаючи першокласні товари, послуги та кар’єрні можливості. З детальною інформацією ви можете ознайомитися на сайті www.winner.ua.

За додатковою інформацією звертайтесь:

Володимир Петрук, Менеджер з маркетингових комунікацій Ford

044 585 63 00 (вн. 2460), vpetruk@winner.ua

закрити

Memory: 32MB | MySQL:57 | 0,857sec