Головна

Ford і HARMAN представлятимуть революційну аудіосистему B&O PLAY®

20.09.2016

Всі новини > Новини Ford

КЕЛЬН, Німеччина, 20 вересня 2016 р. Оскільки покупці нових автомобілів відзначають, що аудіо-бренди впливають на їх думку про транспортні засоби, Ford і HARMAN об’єднали зусилля, щоб перевернути уявлення про водіння автомобіля. Це стане можливим завдяки новим аудіосистемам B&O PLAY, що з’являться в автомобілях Ford по всьому світу.

«Споживачі повідомляють нам, що цінують високоякісне звучання, і наша співпраця з HARMAN допомагає забезпечити їм такий досвід, – зазначив Радж Наір, віце-президент з розробки автомобілів для глобального ринку і головний технічний директор Ford. – І це лише один зі способів, за допомогою яких ми збагачуємо враження клієнтів від взаємодії з автомобілем».

Відповідно до недавнього дослідження Ipsos в сфері автомобільного аудіо-брендінгу за 2016 р. приблизно одна третина покупців нових автомобілів вважає, що бренд аудіосистеми в їх наступному автомобілі може здійснити істотний вплив на їх рішення про покупку.

Продукти B&O PLAY увібрали в себе більш ніж 90-річний досвід у сфері аудіо, натуральні матеріали, характерний дизайн і високоякісне звучання для максимально комфортного сприйняття в будь-яких умовах – вдома, на ходу або, зовсім скоро, в автомобілі.

Під час щорічної тренд-конференції «Further with Ford» компанія оголосила про початок ексклюзивної співпраці з HARMAN. Аудіосистема B&O PLAY дебютує на автомобілях Ford по всьому світу, починаючи з наступного року.

Покращене сприйняття
Унікальний підхід B&O PLAY створює досвід сприйняття звучання, що відповідає потребам кожного клієнта, завдяки спеціально підібраному розташуванню динаміків і їх налаштуванню для кожного автомобіля в лінійці Ford. Це означає, що динамічне налаштування забезпечує оптимальне звучання в салоні автомобіля незалежно від умов водіння та розташування слухача.

«Ford і B&O PLAY є досконалим поєднанням брендів, що асоціюються з якістю, свободою та інноваційним дизайном. Вони співпрацюють, щоб повністю перевернути уявлення споживачів про водіння автомобіля, – зазначив Міхаель Маузер, виконавчий віце-президент і президент підрозділу Lifestyle Audio компанії HARMAN. – Наші компанії прагнуть до того, щоб забезпечити споживачам залучення у процес прослуховування аудіо та його покращене сприйняття. Ford є ідеальним автовиробником, який надасть можливість водіям і пасажирам по всьому світу відчути перетворюючу силу звучання B&O PLAY».

Щоб проілюструвати енергію звучання, Ford і B&O PLAY представили інсталяцію під назвою «Звукові подорожі», досвід, що безпосередньо звертається до п’яти відчуттів.

Використовуючи продукти B&O PLAY, інсталяція ілюструє посиленим звуком три різні природні середовища існування, такі як ліс, каньйон та океан. Сприйняття звукового середовища робить «видимими» звукові хвилі і демонструє, як звук дозволяє перетворити наш повсякденний простір, створюючи багаті та безпосередні переживання.

закрити

Memory: 31.81MB | MySQL:58 | 0,849sec