Головна

Ford буде виготовляти деталі з відходів від текіли

26.07.2016

Всі новини > Новини Ford

Дірборн (штат Мічиган), 19 липня 2016 року – Ford Motor Company і Jose Cuervo ® вивчають можливість використання побічного продукту виробництва текіли (відпрацьовані волокна агави) у створенні біопластику, для застосовування у автомобілях Ford.

Дослідники Ford і Jose Cuervo® проводять випробування біопластику для виготовлення елементів інтер’єру та екстер’єру, таких як електропроводка, системи кондиціонування та відсіки для зберігання. Первинні випробування показали високий потенціал матеріалів завдяки довговічності та естетичним якостям. Успішна розробка та імплементація відновлювального композитного матеріалу дозволить знизити масу автомобіля та зробити його більш енергоефективним. Це у тому числі дозволить знизити використання нафтохімічних продуктів і зменшити вплив автовиробництва на навколишнє середовище.

Співпраця з Jose Cuervo – яскравий приклад інноваційного підходу до продукції та відповідального використання біоматеріалів. Компанія Ford почала дослідження в області відновлювальних матеріалів для виробництва своїх автомобілів із 2000 року. Сьогодні у виробництві авто вона використовує вісім видів еко-матеріалів: піноматеріал на основі сої, рицинову олію, пшеничну солому, волокна гібіскусу коноплевого, целюлозу, дерево, кокосові волокна та рисові висівки.

Згідно з даними Програми захисту навколишнього середовища ООН, щороку виготовляється 5 мільярдів тонн сільськогосподарських відходів. Кількість побічних продуктів сільського господарства колосальна, а можливості їх використання часто недооцінюються. У той же час вартість цих продуктів невелика і вони могли б допомогти виробникам знайти заміну скловолокну і тальку, оскільки сировина має малу вагу та є відновлюваною.

«Наша мета – мінімізувати вплив на навколишнє середовище, – заявила Деббі Мєлевські (Debbie Mielewski), головний технічний спеціаліст у відділі досліджень відновлювальних технологій. – Як лідер в області розробки відновлювальних матеріалів, ми розвиваємо нові технології з метою ефективного використання забракованих матеріалів і волокон, при цьому потенційно знижуємо кількість вуглецевмісних викидів та полегшуємо наші автомобілі, досягаючи паливної економічності».

Цикл росту агави складає щонайменше сім років. Після збору врожаю серцевина рослини засмажується, потім продукт перемелюють і витискають сік для подальшої дистиляції. Частину макухи компанія Jose Cuervo використовує на своїх фермах як компост, а місцеві майстри роблять із агави сувеніри та папір.

«Ми пишаємось нашою співпрацею з Ford у рамках реалізації плану безвідходного використання агави, – зазначила Сонія Еспінола (Sonia Espinola), директор Фонду спадщини Cuervo та визнана текільєра (експерт із текіли), – Компанія Jose Cuervo – постачальник текіли номер 1 у світі, але, починаючи з невеликого сімейного бізнесу із декількома сотнями кущів агави, ми не могли уявити, що у подальшому наше господарство виросте до мільйонів кущів. Така форма співпраці зближує дві великі компанії на шляху до розробки інноваційних та екологічних матеріалів».

Як і Ford Motor Company, Jose Cuervo – бренд у власності та управлінні однієї родини. Заснована у 1795 році, компанія виробляє текілу вже більше 220 років, залишаючись вірною традиціям, майстерності та рецептам, які передаються з покоління в покоління.

«Загальна вага пластикових деталей у середньостатистичному автомобілі – близько 400 фунтів (181 кг), – сказала Мєлевські. – Наша робота полягає у тому, щоб «зелені» композитні матеріали, подібні до цього, допомогли позитивно впливати на нашу планету. Якщо це вийде, я буду пишатись виконаною роботою. При цьому ефект може поширитись і на інші галузі промисловості».

закрити

Memory: 32MB | MySQL:56 | 0,826sec