Головна

Безпілотники Ford навчаться розуміти мову тіла

30.11.2017

Всі новини > Новини Ford

ДІРБОРН, США, 29 листопада 2017 р. — Розроблення надійних і безпечних автономних автомобілів вимагає постійного розширення меж можливого в галузі інформаційних технологій і штучного інтелекту. У компанії-розробнику безпілотників Argo AI, головним акціонером якої є Ford, застосовуються останні технології у сфері комп’ютерного бачення й машинного навчання. Однак найбільш передові дослідження здійснюються в стінах інститутів і університетів.

Тому Argo AI встановила зв’язки з академічною спільнотою й залучила до розроблення штучного інтелекту для Ford трьох учених з унікальними компетенціями. Доценти з Університету Карнегі-Меллон і Технологічного інституту Джорджії розробляють базові технології, що допоможуть автономним автомобілям правильно бачити й інтерпретувати навколишній світ, а також передбачувати поведінку учасників дорожнього руху.

Дева Раманан (Deva Ramanan), доцент Інституту робототехніки Університету Карнегі-Меллон, здійснює дослідження у сфері комп’ютерного зору й машинного навчання. Основною темою вишукувань ученого, якого журнал Popular Science 2012 року назвав у числі 10 найвидатніших дослідників року, є розпізнавання візуальних образів. Раманан вчить комп’ютерні програми «бачити» людей, виділяючи окремі частини тіла й порівнюючи їх із накопленою базою цифрових моделей, що включає як людей, так і інші об’єкти матеріального світу.

«Найважливішим кроком на шляху до створення безпечних автономних автомобілів є наділення їх здатністю ідентифікувати людей, незалежно від їхньої комплекції, зросту, положення в просторі, — відзначив Раманан. — Я з нетерпінням чекаю на можливість вирішити цю проблему разом з Argo».

Саймон Люсі (Simon Lucey), також доцент Інституту робототехніки в Карнегі-Меллон, очолює лабораторію комп’ютерного зору CI2CV. Сфера його досліджень включає навчання комп’ютерів витягувати геометричну інформацію зі статичних зображень і відео, а також правильно «розуміти» програмами вираз обличчя, рухів і поз людини.

«Співпраця з Argo — це чудова можливість розробити системи, котрі зможуть швидше та правильніше інтерпретувати й передбачувати події на основі об’ємних зображень, — сказав Люсі, який раніше проводив дослідження для Apple, Adobe, Samsung і Bosch. — Студенти Карнегі-Меллон здобудуть новий плідний ґрунт для подальших досліджень, а ми зможемо досягти нових успіхів у підготовці автономних автомобілів до роботи в реальних умовах».

Джеймс Хейс (James Hays) — доцент Школи інтерактивних обчислень Університету Джорджії, де він використовує дані, зібрані з усього інтернету, і краудсорсинг для поліпшення розуміння комп’ютером ситуацій на зображеннях і створення більш досконалих алгоритмів синтезу й обробки зображень.

«Створення перцептивних систем для автономних автомобілів пов’язане з чималими труднощами, але й відкриває перед нами великі можливості, — підкреслив Хейс. — В Argo AI ми можемо вивчати алгоритми в масштабах, недоступних для університетських лабораторій. Але перед нами також стоїть завдання створити систему, що безвідмовно працює в реальному світі, що не завжди відповідає ретельно підібраним даним для академічних експериментів. Це виклики, які допоможуть мені виявити нові галузі для довгострокових досліджень у моїй лабораторії в університеті Джорджії».

Люсі, Раманан і Хейс будуть поєднувати роботу в штаб-квартирі Argo AI з дослідницькою діяльністю в університетах, яка також буде спонсоруватися Argo. Раніше керівництво Argo AI повідомило про придбання компанії Princeton Lightwave, що розробляє оптичні радари LiDAR для комерційного використання. Скануючі лідари створюють дво- або тривимірну мапу навколишнього простору, що дає змогу автономним автомобілям більш точно орієнтуватися в міському середовищі й у складних погодних умовах.

# # #

Компанія Ford of Europe відповідає за виробництво, продаж і обслуговування автомобілів бренду Ford на 50 окремих ринках і надає роботу приблизно 47 тисячам співробітників на підприємствах, що знаходяться у повній власності, і приблизно 66 тисячам осіб, з урахуванням спільних і неконсолідованих підприємств. Крім Ford Motor Credit Company до складу Ford Europe входить також підрозділ з обслуговування клієнтів Ford Customer Service Division і ще 24 заводи (16 у повній власності або у формі консолідованих спільних підприємств і 8 неконсолідованих спільних підприємств). Перші автомобілі компанії Ford були привезені до Європи в 1903 році — у тому ж році, коли була заснована компанія Ford Motor Company. Виробництво в Європі почалося в 1911 році.

Про Віннер. Володіючи 25-річною історією діяльності в Україні, «Віннер Груп Україна» виступає одним із лідерів вітчизняного автомобільного бізнесу. Наша дилерська мережа, яка офіційно представляє Ford, Volvo, Jaguar, Land Rover, Porsche та Bentley, пропонує автомобілі, запчастини, сервісне обслуговування та клієнтський досвід світового рівня у більше ніж 50 дилерських центрах. «Віннер Коледж» навчає та розвиває всіх членів команди «Віннер» задля забезпечення сервісу найвищого рівня. Також «Віннер» будує та обслуговує житлову та комерційну нерухомість. «Віннер» націлений бути прикладом чесного, прозорого і соціально відповідального бізнесу, підвищувати якість життя клієнтів і співробітників, надаючи першокласні товари, послуги та кар’єрні можливості. З детальною інформацією ви можете ознайомитися на сайті www.winner.ua.

За додатковою інформацією звертайтесь:

Володимир Петрук, Менеджер з маркетингових комунікацій Ford

044 585 63 00 (вн. 2460), vpetruk@winner.ua

закрити

Memory: 31.82MB | MySQL:57 | 0,831sec